Joudut sä sen syylärin ostamaan ihan joka tapauksessa, että ei tosta tule kuin vesien verran lisäkulua jos ei toimikaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 328i nesteet pihalle
Collapse
X
-
Puhutaan 100e osasta, no ei? Jo sul on varaa pitää 328 e36:sta niin kannattaako tollasten taskurahojen takia alkaa säätämään. Uus syyläri jostai romikselta tms. Ja vedet koneeseen, ei sen kummempaa eikä vaadi edes insinöörin papereita, lue vaikka faq:sta m50b25 ilmausprosessista (vaikkei sama kone olekkaan mut tiedät basikit).
Tosin tekstistä päätellen sun kannattaa antaa jonkun alan miehen tehä ilmaus oikeilla vehkeillä///M3 97-
Comment
-
-
No siis semmonen 300 euroahan tuo jäähdytin maksaa. Vois kysellä ja katella netistä myös käytettyjä, jos hyväkuntonen löytys. Kyllä tässä aika pennejä nyt pitää laskea, ku kuukausittain pitäis vielä tuota autoakin maksella pois.
Ei sitä nyt muutaman kympin säästämisen takia kannata alkaa Saksasta tilaileen, mutta jos säästäis jo vähä reilummin, ni eiköhän sitä kannata sitten ostaa sieltä.
Vai kuuluuko aidon Bemaristin imagoon ostaa osa sieltä missä se eniten maksaa ja näyttää muille, että ei oo rahasta kiinni. (Minun tapauksessa tosin on)
Comment
-
-
Datzka viestissä sanookin että osta se jostain käytettynä, niin silloin se on aika lähelle se 100e. Ja saat osan suht nopeasti ja varmasti.
Uutena:
JÄÄHDYTTÄJÄ 4-SYL 91- ILM (L=440 / K=436MM)
Tuote No 19829
Ei lisätietoja
Hinta 220
www.merteil.fi
8937 Jäähdytin, ei automaatti Lue lisää...Hinta: 170,00 EUR
www.kl-varaosat.fi
ps. en oo sata varma että on just oikea.Last edited by Pande; 19-07-2007, 12:09.Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Teepaa View PostNo siis semmonen 300 euroahan tuo jäähdytin maksaa. Vois kysellä ja katella netistä myös käytettyjä, jos hyväkuntonen löytys. Kyllä tässä aika pennejä nyt pitää laskea, ku kuukausittain pitäis vielä tuota autoakin maksella pois.
Ei sitä nyt muutaman kympin säästämisen takia kannata alkaa Saksasta tilaileen, mutta jos säästäis jo vähä reilummin, ni eiköhän sitä kannata sitten ostaa sieltä.
Vai kuuluuko aidon Bemaristin imagoon ostaa osa sieltä missä se eniten maksaa ja näyttää muille, että ei oo rahasta kiinni. (Minun tapauksessa tosin on)
Joko olet miettinyt miksi jäähdytin hajosi? Itseltä joskus aikoinaan(e30) levisi jäähdytin kun paisarin korkki jäi jumiin ja nosti paineet kattoon. Korkki avautui vasta yli 3,5kg paineella kun se piruuttaan testattiin. Ei ihme että muovinen jäähdyttimen pääty antautui. Samaan aikaan tehdas jakoi korkkeja ilmaiseksi juurikin kyseisen vian vuoksi.
Tämä vaan siksi, ettet riko uutta jäähdytintä saman vian takia....Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Teepaa View PostNo siis semmonen 300 euroahan tuo jäähdytin maksaa. Vois kysellä ja katella netistä myös käytettyjä, jos hyväkuntonen löytys. Kyllä tässä aika pennejä nyt pitää laskea, ku kuukausittain pitäis vielä tuota autoakin maksella pois.
Vai kuuluuko aidon Bemaristin imagoon ostaa osa sieltä missä se eniten maksaa ja näyttää muille, että ei oo rahasta kiinni. (Minun tapauksessa tosin on)Last edited by miksu682; 02-04-2008, 15:53.
Comment
-
-
Originally posted by miksu682 View PostKuulostaa ihan minun suusta tulleelta... ja sitten toinen juttu että kaveri tilas mulle jäähyttimen uutena ja maksaa 198€+alv. ja itse päädyin ainakin sijoittamaan auton sen verran että sen uuden kuitenkin ostan...
Nyt kun tämä vähän vanhempikin topic saatu huulille niin syylari Motonetistä 158€ ja KL-Varaosista 175€.
Comment
-
Comment