Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 M3 -94vm piristys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Höpöttäjä
    Newbiemmer
    • Jul 2007
    • 1

    E36 M3 -94vm piristys

    Eli onko järkeä virittää/lastuttaa/hankkia isompaa konetta vakio ämmään. Vai olisiko se vain vapari eli saako siitä mitään lisätehoja irti sopival hintasuhteel ?
  • Ändi
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 1292
    • Pori

    #2
    joo laita isompi kone...

    ei kai. katsos searchilla. aiheesta on aikasemminkin ollut juttua.
    sigpic
    E46 2d 330 -02
    EX.
    E36 2d 328 -97
    e92 335d -07
    330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
    Audi S4 -99 (324hp/497nm)
    Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
    Bmw 325 iA 2D -93
    Bmw 325 4d -92

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16460
      • Asikkala

      #3
      Nimim. source:lla on vapari m3 3,0 -94. Dynokäyrä 309 hv. uuden softan ansiosta, olen paperin nähnyt ja kaveri itse kertoi että ko. konstilla saavutettu, vanosohjelmointi uusiksi tjs. ym. Kysyppä sieltä.

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        #4
        Originally posted by jr66 View Post
        Nimim. source:lla on vapari m3 3,0 -94. Dynokäyrä 309 hv. uuden softan ansiosta, olen paperin nähnyt ja kaveri itse kertoi että ko. konstilla saavutettu, vanosohjelmointi uusiksi tjs. ym. Kysyppä sieltä.
        kuka tehnyt softan? onko samassa penkissä mitattu myös ennen ohjelmointia?
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • source
          Newbiemmer
          • May 2006
          • 11
          • Nurmijärvi

          #5
          Originally posted by bemu2000 View Post
          kuka tehnyt softan? onko samassa penkissä mitattu myös ennen ohjelmointia?
          Ohjelmoinnista ovat vastanneet Tampereen suunnan Tatech hemmot ja JR66 mainitsema dynolappu on erään F- ryhmäläisen luku 309.

          Itselläni dynossa löytyi 306 hv. mutta vääntö parani vanoskuoppien takia 20 nm. Jatkossa on omaan autooni tulossa nokka-akselit (296 asteteiset). Tarkoitus on jatkaa myöhemmin syksyllä tehojen etsimistä. Nythän työ olisi mennyt tavallaan hukkaan.

          Tosiasiahan lienee että vain dynotyöllä ja ohjelmoitavalla moottorioohjaimella voi tehot panna kuntoon.

          Comment

          • jarci
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2006
            • 783
            • Sawo

            #6
            mikä firma tampereella? mitä hintaa?
            Nykyisin mennään X3 E83

            Comment

            • kalle7876
              Bimmer Fanatic
              • May 2005
              • 493

              #7
              kysäses syoraan tatulta: http://www.tatech.net/
              www.kkdmotorsport.com
              www.pirkanmaanturbo.fi

              Comment

              • Ter0
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2003
                • 297
                • Tampere

                #8
                Originally posted by jare ///M3 View Post
                mikä firma tampereella? mitä hintaa?
                Löytyy myös http://www.motorsportm3.fi/, hintaa tais olla jotain 2300-2400e sisältäen laajakaistalambdan antureineen ja muut tarvittavat vermeet.
                ______________________________
                BP-2010 burnismestari \o/
                ______________________________
                -Ter0
                [email protected]
                TT-Speed Oy

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎