Siis miksi joku korjaisi auton niin hyvin että auton nykyinen omistaja ei kolaroinnista ole tietoinen ja jättää sitten 3min hommana takapyörän auraussäädän tekemättä?
Ehkä kiesi on vetäisty talvella sivuluisua kanttariin tai joku "korjailija" on irroittanut jostain syystä pitkittäisen alatukivarren kiinnityksen vaihtaessaan esim.madallusjousia tms.?
Käy säädättämässä nelipyöräsuuntauksella auraus kuntoon.
Siis miksi joku korjaisi auton niin hyvin että auton nykyinen omistaja ei kolaroinnista ole tietoinen ja jättää sitten 3min hommana takapyörän auraussäädän tekemättä?
Tätäpä juuri yritän kysymykselläni selvittää. Topikin aloittaja kun ei ole kertonut että onko tuo mennyt "itsestään", tuliko kolautettua johonkin vai onko edellinen omistaja kolauttanut. Tällöin tukivarsi voi olla itsessään jo niin kiero ettei säädöistä kannata puhuakkaan.
Kotikonstein onnistuu juu tuon ohjeen mukaan. Tuo työkalu kannattaa sitten oikesti tehdä kunnon materiaalista, uuden puslan paikoilleen laitto vaatii voimaa reilusti. ( vanha poistui mulla ainakin kivuttomasti )
BMW F25 xDrive 20d ex BMW e91 320dA ex BMW e36 325i - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Kotikonstein onnistuu juu tuon ohjeen mukaan. Tuo työkalu kannattaa sitten oikesti tehdä kunnon materiaalista, uuden puslan paikoilleen laitto vaatii voimaa reilusti. ( vanha poistui mulla ainakin kivuttomasti )
Tehtiin kerralla kunnon työkalu:http://www.btcf.fi/forum/attachment....1&d=1178292460
Oikein hightec ja kevyttä alumiinia
Voihan sen toki tehdä vaikka normi putkesta ja isoista prikoista. Mitä nyt sattuu tallista/duunista löytymään:think
Comment