Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 E36 M50 tietoutta haussa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rookie
    Newbiemmer
    • Aug 2004
    • 9

    325 E36 M50 tietoutta haussa

    Eli tossa on ollut mielessä tuollainen auto, ja kenties sen haku Saksasta. Kokemuksia varmaan on ja tietoa hintatasosta Saksassa ja veroista ?
    Vai olisiko kannatusta katsoa Suomessa olevaa vastaavaa ?
    Koneesta sen verran että siittä pitäisi löytyä ilmeisesti 192 hV / 245 Nm ?
    Muita suoritusarvoja ei ole tiedossa.

    Ja tärkein unohtui, onko potentiaalia virittää konetta ?
    Palikoita löytyy ?
  • sko
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 295

    #2
    Hakua käyttämällä löytyy paljon tietoa kyseisestä koneesta ja autosta :wink:

    Comment

    • Rookie
      Newbiemmer
      • Aug 2004
      • 9

      #3
      Olisin etsinyt mutta ajan puutteen ja 56 kbit/s motukan ansioista hirveesti ei jaksa käyttää serchia ennen kuin on taas adsl käytössä. Olis ollut jo mukavata saada noi tiedot mutta pitänee odottaa joulua.

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        #4
        jos se teho on tärkeintä, hommaa suoraan M3... voit sä tohon 325 koneeseen 10-20 konia lisää saada 1000 eurolla :roll:
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • Dandy
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2003
          • 1438
          • ....

          #5
          Vastataan nyt vaikka juttua onkin ollut aika paljon.

          Osta Suomesta tax-freenä. Nykyisin jobbarit tuo muutaman satasen voitolla, ei siis kannata itse lähteä ja tarjontaa on. Varustellusta 325 sedanista -91 tai -92 kannattaa maksaa 4000-5000 euroa tax freenä ja coupesta 5500-6000. Uudemmista sitten enemmän.

          Veroa noihin -92 malleihin on tullut ~3500 euroa ja uudempiin 4000 tai vähän päälle.

          Ostaisin kyllä samantien 328. Hyvä Suomeen 8000-9000 euroa ja vääntöä on ihan eri tavalla. 328 on myös paljon miellyttävämpi ajaa kun vääntää tasaisesti, eikä revi ylhäältä kuten 325.Kulutuskin selvästi pienempi kuin 325:ssä. 328:n verot on 5500 ja 6500 euron välissä. Siis -95 ja -96 malleissa. Uudemmissa sitten enemmän.

          Jotkut on mitanneet, että noissa -92 325:ssä on yleensä tehoa vain ~185 heppaa, vaikka luvataan se 192 hv. 328:ssa taas noin ~200.
          8)

          Comment

          • Rookie
            Newbiemmer
            • Aug 2004
            • 9

            #6
            Kiitokset vaivan nähneelle. Nyt voi paremmilla mielin odotella seuraavaa kunnes nykyinen on myyty.

            328 houkuttelisi mutta ei taida olla kuitenkaan sitä summaa olla ihan heti käsissä mitä se veisi. Oli aikasemmin tollainen 327, ja vääntöähän siinä oli mukavasti vaikka oli vanhempaa tekniikkaa, e30 eli joku wanhan sukupolven kutvonen.

            Comment

            • Teemu
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2002
              • 829
              • Vantaa

              #7
              Originally posted by Rookie
              Kiitokset vaivan nähneelle. Nyt voi paremmilla mielin odotella seuraavaa kunnes nykyinen on myyty.

              328 houkuttelisi mutta ei taida olla kuitenkaan sitä summaa olla ihan heti käsissä mitä se veisi. Oli aikasemmin tollainen 327, ja vääntöähän siinä oli mukavasti vaikka oli vanhempaa tekniikkaa, e30 eli joku wanhan sukupolven kutvonen.
              Kannattaa katsoa läpi myös kotimaan tarjonta. Vuosi-pari sitten saksasta uitetut kärryt alkavat vaihtaa jo täällä omistajaa ja "tuontivoitto" on tingitty pois hinnasta. Nyt on niin ostajan markkinat, että heikompia hirvittää.

              Tietysti tänne on raahattu aika lailla pikkuvikaista ja huonokuntoista kärryä, mutta eipä sitä takeita ole saksastakaan hakiessa, ellei ole ammattilaista asialla.
              | Teemu | Audi A8 | Corvette Stingray | Harley-Davidson Fatboy | Triumph Daytona | HSL bussikortti | Ex-BMW:t E92, E114, E39, E36, E30 |

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎