Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36:n vaihteiston käyttövivun "mötikän" vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10043
    • KVLA

    E36:n vaihteiston käyttövivun "mötikän" vaihto

    Minkälainen homma vaihtaa osa num.12 laatikko paikoillaan?Autohan on siis M3:n ja 5lov. laatikolla (jos mitään merkitystä)http://www.realoem.com/bmw/showparts...13&hg=25&fg=05

    Laatikon takapää pudotettava alas,että tulee tilaa tarpeeksi,vai riittäkö?
    Last edited by Heguli 31; 18-08-2007, 23:36.
  • Mica
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 689
    • Häme

    #2
    Olisi semmoinen muistikuva, ettei tarvi edes kallistaa tuon irroitukseen.
    Kolmos osa vaati kallistuksen.
    e36 M3 -97 "katukilpuri"
    e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448

    Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 10043
      • KVLA

      #3
      Originally posted by //M View Post
      Olisi semmoinen muistikuva, ettei tarvi edes kallistaa tuon irroitukseen.
      Kolmos osa vaati kallistuksen.
      Tuon tapin num.15 irroittamista vaan mietiskelin.Löytyneekö tilaa riittävästi tuon irti naputteluun?Jos olisi vaakatasossa,niin ei varmaankaan ongelmaa,mutta...

      Älkää pantatko tietoa,sillä ensiviikolla jossain vaiheessa olisi tarkoitus puljata osat num. 2,4,5,7 ja 12 uusiksi.Tietäisi mihin varautua.
      Last edited by Heguli 31; 17-08-2007, 10:22.

      Comment

      • S2.
        Bimmer Rookie
        • Jan 2007
        • 104
        • 03

        #4
        Se lukko sokka on aika löysä ettei sitä tarvitse kun painaa pois.
        e28 -86 M535i
        Audi S2 Avant -96

        ex. e28 -86 518i, e30 -88 M3, e30 -86 325i, e30 -89 320iS, e39 -99 540i M-Sport, e28 -87 518i, e30 -89 325i M-techII, e30 -86 318i, e30 -84 316, e30 -90 316i bavaria

        Comment

        • Heguli 31
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 10043
          • KVLA

          #5
          No hyvä.Jos näin,niin homma hoitunee helposti.Kitooos.

          Comment

          • Risto113
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 1204
            • GrassLake

            #6
            Originally posted by //M View Post
            Olisi semmoinen muistikuva, ettei tarvi edes kallistaa tuon irroitukseen.
            Kolmos osa vaati kallistuksen.

            ei tarvitse edes osa 3 kallistusta, tilaa on yllinkyllin, ei vaan näe kunnolla.
            uuden puslan painaminen on hankalampaa, mutta menee sekin sinne...

            Comment

            • Mica
              BTCF Member
              • Feb 2005
              • 689
              • Häme

              #7
              Originally posted by Risto113 View Post
              ei tarvitse edes osa 3 kallistusta, tilaa on yllinkyllin, ei vaan näe kunnolla.
              uuden puslan painaminen on hankalampaa, mutta menee sekin sinne...
              Ainakaan 6 vaihteisessa mallissa sokka ei mahtunut kääntymään ylös, vaan otti tunnelin kattoon kiinni.
              e36 M3 -97 "katukilpuri"
              e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448

              Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140

              Comment

              • Ody
                Bimmer Rookie
                • Mar 2006
                • 93
                • Vaasa

                #8
                Kaikki noi vaihteensiirron osat saa irti ja takaisin irrottamatta tai laskematta laatikkoa, juuri tuli vaihdettua
                E36 318is Coupe

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎