Omaan muovitaxiin kun on päivitys alussa / meneillään niin avataan tästä vähän keskustelua.
Elikkä kun tuolla muuta keskustelua #3 höpistiin jo noista H&R kallistuksenvakaajista ja kun asiaa riittää enemmänkin niin avataan nyt sitten uus topicci kokonaan tästä aiheesta.
Kallistuksenvakaajista
Eli H&R tarjoaa 28+21mm etu/takavakaajasatsia 325:seen, ja M3:Seen 28+24mm vakaajapakettia.
Tuo 28+24mm varmaan aiheuttaa yliohjautuvuutta aika reippaasti.
Mutuahan tämä on, voi korjata jos on kokemusta / tietoa.
Todennäköisesti tulee tilattua tuo 28+21mm satsi.
Harmi vain ettei powerflexillä ole sopivankokoisia puslia enään noille vakaajille, vaan joutuu käyttämään H&R omia. Ei sinänsä, ei nekään varmaan huonot ole kun polyuretaania nuokin.
Powerflexin puslat
Tuli sitten ostettua nuo powerflexin "hard-race" puslat, missä shoreluku on muistaakseni 95, ja näitä käytetään yleensä N ryhmän kilpureissa
Nämä pitäis laittaa joka nurkkaan paitsi just noihin kallistuksenvakaajiin.
Saas nähdä tippuuko hampaat, mutta pitäis ainakin kestää paremmin kuin vakiopuslat.
Motorsportin X-brace
Kukaan jälkiasentanu tuollaista omaansa?
Kiinnostaa vaan että jäykistääkö tuo oikeasti, vai onko vaan hifistelyä?
Sinänsähän tuo nyt ei pahan hintainen ostos ole, vaikka ei paljoa jäykistäisikään.
Poikittaistuet
Wiechersin etupoikkituki tulikin asennettua vähän ennen alustasatsia. Kyllähän tuon huomas auton käytöksessä perstuntumalla.
Mitenkäs takapoikkituki, onko yhtä suurta vaikutusta?
Jotenkin vaan tuntuu siltä ettei ole sen suurempaa merkitystä tällä.
Alustasarja
Nyt alla KW Variante 2.
Tyytyväinen oon tähän ollu
Kun auto lähtee talviunille, pitää ehkä vaihtaa jäykemmät jouset tuohon.
Jarrut
Teräspunosletkut ehdottomasti.
Jarrusatuloista nyt ehdokaslistalle on päässyt WILWOOD, OUTLAW ja HI-SPEC.
Wilwood superlite 4mäntäset satulat eivät olis edes pahan hintaiset. 200e kappale.
Outlaw tarjoaa kanssa 4mäntästä satulaa, hinta vaan on vielä kysymysmerkki.
Ilmeisesti samaa luokkaa kuin tuo Wilwood.
Hi-speciltä löytyy 4mäntästä satulaa suht samaan hintaan noiden kahden kanssa, mutta meikäläistä enemmän kiinnostavampi vaihtoehto on tuo 6mäntänen Monster satula.
Tästä löytyykin aika paljon isompi hintalappu, 280 Puntaa englannissa, verottomana.
Alustavasti etupäähän suunnitteilla nuo Wilwoodin satulat + 330x22mm rei´itetyt tai uritetut jarrulevyt.
Takana riittää varmaan hyvin nuo zimmermannin rei´itetyt levyt ja kunnon palat.
Harmi vaan kun mikään valmistaja ei tee noihin reikälevyihin kaveriks tapitettuja paloja
Eipä tässä tähän hätään muuta.
Elikkä kun tuolla muuta keskustelua #3 höpistiin jo noista H&R kallistuksenvakaajista ja kun asiaa riittää enemmänkin niin avataan nyt sitten uus topicci kokonaan tästä aiheesta.
Kallistuksenvakaajista
Eli H&R tarjoaa 28+21mm etu/takavakaajasatsia 325:seen, ja M3:Seen 28+24mm vakaajapakettia.
Tuo 28+24mm varmaan aiheuttaa yliohjautuvuutta aika reippaasti.
Mutuahan tämä on, voi korjata jos on kokemusta / tietoa.
Todennäköisesti tulee tilattua tuo 28+21mm satsi.
Harmi vain ettei powerflexillä ole sopivankokoisia puslia enään noille vakaajille, vaan joutuu käyttämään H&R omia. Ei sinänsä, ei nekään varmaan huonot ole kun polyuretaania nuokin.
Powerflexin puslat
Tuli sitten ostettua nuo powerflexin "hard-race" puslat, missä shoreluku on muistaakseni 95, ja näitä käytetään yleensä N ryhmän kilpureissa
Nämä pitäis laittaa joka nurkkaan paitsi just noihin kallistuksenvakaajiin.
Saas nähdä tippuuko hampaat, mutta pitäis ainakin kestää paremmin kuin vakiopuslat.
Motorsportin X-brace
Kukaan jälkiasentanu tuollaista omaansa?
Kiinnostaa vaan että jäykistääkö tuo oikeasti, vai onko vaan hifistelyä?
Sinänsähän tuo nyt ei pahan hintainen ostos ole, vaikka ei paljoa jäykistäisikään.
Poikittaistuet
Wiechersin etupoikkituki tulikin asennettua vähän ennen alustasatsia. Kyllähän tuon huomas auton käytöksessä perstuntumalla.
Mitenkäs takapoikkituki, onko yhtä suurta vaikutusta?
Jotenkin vaan tuntuu siltä ettei ole sen suurempaa merkitystä tällä.
Alustasarja
Nyt alla KW Variante 2.
Tyytyväinen oon tähän ollu
Kun auto lähtee talviunille, pitää ehkä vaihtaa jäykemmät jouset tuohon.
Jarrut
Teräspunosletkut ehdottomasti.
Jarrusatuloista nyt ehdokaslistalle on päässyt WILWOOD, OUTLAW ja HI-SPEC.
Wilwood superlite 4mäntäset satulat eivät olis edes pahan hintaiset. 200e kappale.
Outlaw tarjoaa kanssa 4mäntästä satulaa, hinta vaan on vielä kysymysmerkki.
Ilmeisesti samaa luokkaa kuin tuo Wilwood.
Hi-speciltä löytyy 4mäntästä satulaa suht samaan hintaan noiden kahden kanssa, mutta meikäläistä enemmän kiinnostavampi vaihtoehto on tuo 6mäntänen Monster satula.
Tästä löytyykin aika paljon isompi hintalappu, 280 Puntaa englannissa, verottomana.
Alustavasti etupäähän suunnitteilla nuo Wilwoodin satulat + 330x22mm rei´itetyt tai uritetut jarrulevyt.
Takana riittää varmaan hyvin nuo zimmermannin rei´itetyt levyt ja kunnon palat.
Harmi vaan kun mikään valmistaja ei tee noihin reikälevyihin kaveriks tapitettuja paloja
Eipä tässä tähän hätään muuta.
Comment