Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 touring Kattoluukun vedenpoistoputki takana

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakki2
    Bimmer Rookie
    • Apr 2007
    • 84
    • Finland - Kerava

e36 touring Kattoluukun vedenpoistoputki takana

Hei, vesi ongelman ratkaisu alkaa olemaan käsillä mutta vielä on epäselvää (en ole kerennyt tehdä) miten kannattaa tarkistaa/korjata tuo ylivuoto kumiletku kohdalleen kun siellä D(?) palkissahan kuulema menee putki mitä pitkin se ylivuotava vesi menee auton alle ?
    Mitä pitää purkaa ?
    Mitä kautta putki kannattaa puhdistaa/tyhjentää mahdollisten roskien osalta ?
    Pysyykö se kumitötterön/letku/pätkä/mikälie siellä ylhäällä paikallaan itsekseen vai pitkääkö sitä jotenkin "kiinnittää" ?
    Jos pitää niin kuinka sen saa tehtyä ?

Sitä kauttahan autoni on täyttynyt vedestä jo aikansa ja olen sitä tutkinut milloin mitenkin, viimeksi purin osan katto verhoilua ja löysin tuon tötsän mutta silloin en tiennyt että palkissa menee joku putki... laitin takaisin mutta tuskin on siinä putkessa (en voita lotossakaan koskaan .

Kaikesta avusta ollaan kiitollisia jo valmiiksi...
    Jake
    316 / 77 -> 328 / 96 -> 316i / 02 -> 325Ci / 02 -> 330e / 17 --> i4 eDrive40
  • jakki2
    Bimmer Rookie
    • Apr 2007
    • 84
    • Finland - Kerava

itse itselleni vastaten
    Vika löytyi, kattoluukun taka vasen poisto letku (se pikkunen kumitötsä) ei ollut siinä itse poisto putkessa kiinni jolloin vedet seikkaili ties sun minne...
    nyt vielä odotellaan sitä rankkasadetta ja todetaan vika korjatuksi vasta sitten mutta ainakaan pesukoneessa ollessa ei vedet tulleet sisälle.

kiitos kaikesta avusta
    316 / 77 -> 328 / 96 -> 316i / 02 -> 325Ci / 02 -> 330e / 17 --> i4 eDrive40

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎