Ei osunut hakuun tuo työkalu.
Olisko jollain vinkkejä työkalusta jolla tuo laturinhihnan kiristyspyörä käännetään "auki" asentoon, kiristyspyörässä on jousivoima joka pitää hihnan kireällä ja jollain erikoisavaimella tuo sitten kaiketi vapautetaan ja lukitaan "auki" asentoon niin että hihna voidaan vaihtaa/asentaa paikoilleen.
Linkki tai kuva tuosta työkalusta olis poikaa, jonkinlainen mielikuva minulla tuosta työkalusta on ja valmistan sen itse ellei tule parempia ehdotuksia.
Keplottelemalla sain tuon pyörän vapautettua, tarkoituksena vaihtaa laturiin laakerit ja hiilet.
Oli sitten Valeo merkkinen laturi ja kenttäkäämien johdot oli puristettu ja juotettu kiinni siten ettei laturin avaaminen onnistunut, näytti siltä että nuo johdot on saatava irti ja kenttäkäämit on ruuveilla kiinni (ruuvit näkyvät kun hiukan raotin laturin keskisaumasta).
Yhtä hankalasti oli säädin/hiilipaketissa nuo hiilet, mutta porailin vanhat hiilet irti ja juotin uudet kiinni joten edes joku asia onnistui.
Olisko jollain vinkkejä työkalusta jolla tuo laturinhihnan kiristyspyörä käännetään "auki" asentoon, kiristyspyörässä on jousivoima joka pitää hihnan kireällä ja jollain erikoisavaimella tuo sitten kaiketi vapautetaan ja lukitaan "auki" asentoon niin että hihna voidaan vaihtaa/asentaa paikoilleen.
Linkki tai kuva tuosta työkalusta olis poikaa, jonkinlainen mielikuva minulla tuosta työkalusta on ja valmistan sen itse ellei tule parempia ehdotuksia.
Keplottelemalla sain tuon pyörän vapautettua, tarkoituksena vaihtaa laturiin laakerit ja hiilet.
Oli sitten Valeo merkkinen laturi ja kenttäkäämien johdot oli puristettu ja juotettu kiinni siten ettei laturin avaaminen onnistunut, näytti siltä että nuo johdot on saatava irti ja kenttäkäämit on ruuveilla kiinni (ruuvit näkyvät kun hiukan raotin laturin keskisaumasta).
Yhtä hankalasti oli säädin/hiilipaketissa nuo hiilet, mutta porailin vanhat hiilet irti ja juotin uudet kiinni joten edes joku asia onnistui.
Comment