Semmosta asiaa olisi että kun pitäisi vaihtaa tuo jakopään yläketju ja kiristin. Pystyykö tämän operaatin tekemään suht hyvin varustetussa tallissa, vai tarviiko jotain erikoistyökaluja ym. kyseisen operaation suorittamiseen?
Auto siis 325ia e36 vanos.
Kiristimen ja ketjun vaihto siksi edessä kun tyypilleen uskollista nakutusta kuuluu koneesta juurikin ketjun kohdalta. Tosin 100% varmuutta ei ole että ääni kuuluu näistä kun voihan se olla se vanoskin, mutta siihen en rahojani laita ennen kuin se hajoaa lopullisesti jos silloinkaan. Kaarilaahainkin se voi olla mutta sen vaihto jo työläämpää eli toivotaan että menisi ohi yläpään kiristimen ja ketjun vaihdolla. Vai onko kaarilaahaimen vaihto samalla iso homma?
Joudun siis irroittamaan vanoksen jotta saan vaihdettua ketjun ja kiristimen, vaiko? Meneekös sitten säädöt ym mönkään?
Jos jollain on kokemuksi/neuvoja tai molempia niin kertokaa ihmeessä niistä! Kaikki mahdollinen info tarpeellista ja tervetullutta.![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Kiitos.
Auto siis 325ia e36 vanos.
Kiristimen ja ketjun vaihto siksi edessä kun tyypilleen uskollista nakutusta kuuluu koneesta juurikin ketjun kohdalta. Tosin 100% varmuutta ei ole että ääni kuuluu näistä kun voihan se olla se vanoskin, mutta siihen en rahojani laita ennen kuin se hajoaa lopullisesti jos silloinkaan. Kaarilaahainkin se voi olla mutta sen vaihto jo työläämpää eli toivotaan että menisi ohi yläpään kiristimen ja ketjun vaihdolla. Vai onko kaarilaahaimen vaihto samalla iso homma?
Joudun siis irroittamaan vanoksen jotta saan vaihdettua ketjun ja kiristimen, vaiko? Meneekös sitten säädöt ym mönkään?
Jos jollain on kokemuksi/neuvoja tai molempia niin kertokaa ihmeessä niistä! Kaikki mahdollinen info tarpeellista ja tervetullutta.
![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Kiitos.
Comment