M3 E36 kyssäreitä

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xhawk
    replied
    Kannattaa myös checkkailla ulkomaalaisia foorumeita, täällä tuntuu tuo kateellisten vittuilu olevan aika yleistä. Esim. jotkut brittifoorumit on hyviä jos ees "kolmas" kotimainen taittuu. Jenkkifoorumeilla on myös virittämisestä, mutta tunnetusti niitten M3 on eri koneella kuin eurooppalaiset. Noista tyyppivioista löytyy varmasti myös isolista googlen avulla.

    Onnea vaan uuden auton johdosta ja hyviä hetkiä auton laittamisen parissa.

    Leave a comment:


  • JTMD
    replied
    Orkkis M3:a ei ole koskaan liikaa kyllä niitä on muutama jo pilattu

    Tosiaan jos lastua ajattelit niin sen on sitten oltava hyvä ja siinä suhteessa hinta pompsahti.
    Vanokselle oma ohjelma ja boxille oma.

    Kyllähän näitä pipareita saa jo 250€:lla ja luvataan 305hp/330Nm tmv. mutta itse en sellaista laittaisi.

    Nokat,softa,imukotelo,putkisto Noilla pitäis saada sitä tuntua sinne alakierroksillekkin ja ylhäältä naukasee sähäkämmin.

    Omakohtaista kokemusta ei ole mutta näin minua on ohjeistettu toimimaan.

    Leave a comment:


  • joni_wt
    replied
    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Kiitoksia hyvistä vinkeistä! Osaako joku sanoa varmaksi onko tuossa lukko ja jos on, niin minkälainen? Jostain löysin tietoa, että olis 25% lukko ja 3.15 välitys, pitäneekö sitten paikkansa..

    Mistäs tuota Schnitzerin lastua ja putkea kannattaisi kysellä? Mitä niistä kannattaa maksaa uutena/käytettynä?

    Kaippa noilla yli 300hv jo pääsee, jos pääsis jo varttimailillakin sitten 13s puolelle?
    Välityksestä en tiedä, mutta jos perä on sama kuin tehtaalta lähtiessä, siellä on se 25% lukko.

    Nitserin osia varmaan on paras etsiä ebay:sta. 10+:n autossa nuo osat oli muistaakseni jo Saksasta tullessaan..:think Tuo ohjelmointikaan ei ole huono ratkaisu, niistäkin on hyviä kokemuksia porukalla. Ja yli 300hepan pitäisi mennä.

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by joni_wt View Post
    Tuossa kommentissa ei ollut kyllä mitään järkeä, eiköhän Tylyttäjä itse tiedä mitä hän autoltaan haluaa


    Mutta asiaan, ohjelmoidulla lastulla ja putkistolla on ainakin saatu vähän hauskaa aikaiseksi. Eihän sillä vielä kuuhun mennä, mutta varmasti muuttuu auton käyttäytyminen ainakin alakierroksilla. Ja putkella tulee sitä kulun tuntua ainakin..

    EDIT: 10+ nimimerkillä oli 3.0:ssaan muistaakseni Schnitzerin lastu ja putkisto, ja hänestä tuntu olevan paljo mukavampi.
    Kiitoksia hyvistä vinkeistä! Osaako joku sanoa varmaksi onko tuossa lukko ja jos on, niin minkälainen? Jostain löysin tietoa, että olis 25% lukko ja 3.15 välitys, pitäneekö sitten paikkansa..

    Mistäs tuota Schnitzerin lastua ja putkea kannattaisi kysellä? Mitä niistä kannattaa maksaa uutena/käytettynä?

    Kaippa noilla yli 300hv jo pääsee, jos pääsis jo varttimailillakin sitten 13s puolelle?

    Leave a comment:


  • joni_wt
    replied
    Originally posted by reddewil View Post
    Opettele ajamaan sillä, saat kaiken ilon irti, ku se ei oo mikään volvo. Foorumia katellessa ja etsiessä löydät ongelmat, öljyyn kai ne liittyy tossa 3l koneessa. Mutta älä räpellä sitä ihan teinix jees?
    Edit:on siinä lukko, joka riittää sulle ja mulle.
    Toiseksi: Et tartte enemmän tehoa kun tosiaan opettelet ajamaan... Kuulotas siltä että tarviisit diisselin väännön ja suihkumoottorin tehon, tai sit oot kankkusen veli? Millon on kiesi ruttutukussa...
    Tuossa kommentissa ei ollut kyllä mitään järkeä, eiköhän Tylyttäjä itse tiedä mitä hän autoltaan haluaa


    Mutta asiaan, ohjelmoidulla lastulla ja putkistolla on ainakin saatu vähän hauskaa aikaiseksi. Eihän sillä vielä kuuhun mennä, mutta varmasti muuttuu auton käyttäytyminen ainakin alakierroksilla. Ja putkella tulee sitä kulun tuntua ainakin..

    EDIT: 10+ nimimerkillä oli 3.0:ssaan muistaakseni Schnitzerin lastu ja putkisto, ja hänestä tuntu olevan paljo mukavampi.
    Last edited by joni_wt; 19-09-2007, 09:35.

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by reddewil View Post
    Opettele ajamaan sillä, saat kaiken ilon irti, ku se ei oo mikään volvo. Foorumia katellessa ja etsiessä löydät ongelmat, öljyyn kai ne liittyy tossa 3l koneessa. Mutta älä räpellä sitä ihan teinix jees?
    Edit:on siinä lukko, joka riittää sulle ja mulle.
    Toiseksi: Et tartte enemmän tehoa kun tosiaan opettelet ajamaan... Kuulotas siltä että tarviisit diisselin väännön ja suihkumoottorin tehon, tai sit oot kankkusen veli? Millon on kiesi ruttutukussa...
    Eiköhän tähän 31v ikään ole opeteltu jo tarpeeksi ajamaan Ei toi nyt mikään varsinainen raketti ole, ihan hauska auto..

    Prätkä josssa on saman verran tehoa, se jo menee johonkin.

    Ei tulis mieleenkään tehdä siitä mitään teinituning-laitetta, lähinnä järkeviä modauksia ajattelin.

    Onneks tuli heti joku varsinainen tietäjä kertomaan että "opettele ajamaan, siinä on tarpeeks tehoa". Eipä tuossa tosiaan mitkään ihme tehot ole, ehkä sulle, mutta ei sellaisille joilla on hiukka kokemusta

    Eli kunnon vinkkejä pliis, eikä tuollaista turhanpäiväistä pätemistä/paskaa/**ttuilua.

    Leave a comment:


  • reddewil
    replied
    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Kyl se on täysin alkuperäinen, 1 omistajalta 3.0 tuo on.

    Kävin kokeilemassa kaiken maailman reuhakkeita, ja tuo M3 oli kyllä ylivoimaisesti hauskin niistä ajaa!

    Vähän houkuttelisi jotain tehdä.. Mutta mitä? Mitäs paikkoja näistä kannattaa tsekata heti ensin, onko jotain tiettyjä ongelmapaikkoja?

    Kaikki muutkin vinkit on tervetulleita!
    Opettele ajamaan sillä, saat kaiken ilon irti, ku se ei oo mikään volvo. Foorumia katellessa ja etsiessä löydät ongelmat, öljyyn kai ne liittyy tossa 3l koneessa. Mutta älä räpellä sitä ihan teinix jees?
    Edit:on siinä lukko, joka riittää sulle ja mulle.
    Toiseksi: Et tartte enemmän tehoa kun tosiaan opettelet ajamaan... Kuulotas siltä että tarviisit diisselin väännön ja suihkumoottorin tehon, tai sit oot kankkusen veli? Millon on kiesi ruttutukussa...
    Last edited by reddewil; 19-09-2007, 04:01.

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by Jaakeri View Post
    3.0 vai 3.2?? jos täysin alkuperäinen niin älä tee mitään! ja ei ainakaan mitää lastua sinne kannata tunkia! eikös näis yleensä se lukkomurikka ole:think
    Kyl se on täysin alkuperäinen, 1 omistajalta 3.0 tuo on.

    Kävin kokeilemassa kaiken maailman reuhakkeita, ja tuo M3 oli kyllä ylivoimaisesti hauskin niistä ajaa!

    Vähän houkuttelisi jotain tehdä.. Mutta mitä? Mitäs paikkoja näistä kannattaa tsekata heti ensin, onko jotain tiettyjä ongelmapaikkoja?

    Kaikki muutkin vinkit on tervetulleita!

    Leave a comment:


  • Jaakeri
    replied
    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Ostin just tänään tuollaisen laitoksen. Auto on täysin alkuperäisessä kunnossa.

    Tietty tulee heti mieleen, että mitäs sille kannattaisi tehdä Eli mitä täällä kokeneempi bemari-porukka suosittelee tuosta tsekattavan, ja miten siihen saa heti pikkasen lisää paukkua helposti? Varmaan jollain lastulla ainakin?

    Entä onko siinä vakiona lukkoperä?

    Kiitoksia vastauksista!
    3.0 vai 3.2?? jos täysin alkuperäinen niin älä tee mitään! ja ei ainakaan mitää lastua sinne kannata tunkia! eikös näis yleensä se lukkomurikka ole:think

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    started a topic M3 E36 kyssäreitä

    M3 E36 kyssäreitä

    Ostin just tänään tuollaisen laitoksen. Auto on täysin alkuperäisessä kunnossa.

    Tietty tulee heti mieleen, että mitäs sille kannattaisi tehdä Eli mitä täällä kokeneempi bemari-porukka suosittelee tuosta tsekattavan, ja miten siihen saa heti pikkasen lisää paukkua helposti? Varmaan jollain lastulla ainakin?

    Entä onko siinä vakiona lukkoperä?

    Kiitoksia vastauksista!
Working...
X