M3 E36 kyssäreitä
Collapse
X
-
Kysästäämpä täällä, että kuuluuko 3.2:sen huolto-ohjelmaan tuo kiertokangen laakereiden vaihto? Vanhemman 3-litrasen huolto-ohjelmaan se käsitteekseni kuuluu 150 tkm välein
...hommaahan tuossa varmaan riittää päiväksi jos toiseksikin korjaamolla, onko kukaan tuota hommaa käyny teettämässä ja minkä hintasta on ollu?
-
http://www.nettiauto.com/206245
BIMMERI EI OLE TOISTAISEKSI MYYNNISSÄ,MUTTA TARJOUKSIA OTETAAN VASTAAN!
Onko tässä nyt se paljon puhuttu nettiauton "showroom":think
EDIT: Tuli väärään topic:ciin
Leave a comment:
-
Liian pitkä otsikko? Laita ensin lyhyt otsikko ja muokkaa sitten myöhemmin.
Leave a comment:
-
En saanut lisättyä myynti-osioon tätä, mutta tänne sitten. Eli topikin auto on myytävänä ja ilmoitus löytyy täältä:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2296311
Joku voi siirtää tämän viestin myynti-osioon jos viitsii. Olen kokeillut parilta eri koneelta ja useammalla selaimella. Uusi viesti ei vaan mene läpi myynti-osioon, jostain syystä.
Leave a comment:
-
Tuossa topikissa oli ihan hyvää infoa, kiitoksia!Originally posted by Mörökölli View PostTuossa rojektissa käyty läpi S50 koneen virittelyä perinteisin keinoin:
S-koneen kannen sielunelämästä ei ole mitään hajua mutta eiköhän Saastamoinen tuttuun tapaan sieltä kannesta tehot kaiva ulos tarvittaessa...
Aika paljon lupaillaan tässäkin:
Helppohan noita käyriä on piirrellä, mutta onko jollain forumilaisella kokemusta tehonlisäyksestä ja koneen toimivuudesta vaikkapa nyt tuolla lastulla?
En kyllä itse usko, että vaparista saa lastulla noin paljon lisää. Se tarkottaisi, että M3:n koneessa olisi tehtaalta seokset ja sytkä ihan päin seiniä, jos ne optimoimalla tulisi muka 30hp lisää :think Tuskinpa ne nyt niin ääliöitä on siellä ämmän tehtaalla..
Mitäs pajoja olis tässä pks seudulla, jotka pystyis tuohon tekemään custom-mappauksen seokselle ja sytkälle jarrupenkissä? Ei siitä ihan hirveitä viittis maksaa.. Prätkäpuolella "viimeisenpäälle" säätö penkissä maksaa n. 350e. Toki sen lisäksi pitää hommailla säädettävä ruiskunohjain, eli siellä ei millään lastuilla pelleillä..
Leave a comment:
-
Tuossa rojektissa käyty läpi S50 koneen virittelyä perinteisin keinoin:
S-koneen kannen sielunelämästä ei ole mitään hajua mutta eiköhän Saastamoinen tuttuun tapaan sieltä kannesta tehot kaiva ulos tarvittaessa...
Leave a comment:
-
jos tehoa oikeasti haluu lisää sen verran että se tuntuukin niin sittenhän täytyy ruveta ahdinta etsimään
Leave a comment:
-
Juu sama jätkä. Mutta eipä mitään summaa vielä ole maksettu, ja tuskin maksetaankaan, kun ollaan hovit ja ehkä korkeimmat käyty läpi..Originally posted by BMW View Post
Onko kirjoittaja orgin puolelta sama kaveri joka sai nettikirjoittelusta viisinumeroisen summan maksettavakseen?
Leave a comment:
-

Onko kirjoittaja orgin puolelta sama kaveri joka sai nettikirjoittelusta viisinumeroisen summan maksettavakseen?
Leave a comment:
-
Vähän näyttäis siltä, että tuota pataa ei juuri kannata siis vaparina viritellä. Ei viitti hakata montaa tonnia 10-20 hepan takia, ei se tunnu vielä missään.. Ehkä sitten joku remmiahdin tms jossain kohtaa.
Onko kansi kuinka hyvä vakiona, eli jos ottais sen irti ja veisi esim. Kansiset-nimiseen puljuun? Siellä ainakin Jamppa sai prätkäni kannen virtaamaan aika selvästi vakiota paremmin.. Samalla vois nostaa vähän puristuksia, mitäs tossa muuten on vakiopuristukset?
Leave a comment:
-
Eisenmann teki jossain vaiheessa jopa bimmerin alkuperäisputkia, bastuck myös erittäin hyvä merkki. Pakosarja on vakiona hyvä eikä sille taideta edes tehdä korvaajaa, tai siis tottakai rahalla saa. Imupuolelle hiilikuituboksia, eipä siihen juuri muuta, schrickiltä löytyy myös nokkia. Moottorinohjauksen vaihtaminen saattaisi olla aika hyvä juttu, saisi sitä toivottua säädettävyyttä ja onpa noilla näyttänyt saavan muuten vakiostakin teholisäyksiä. Projektipuolelta löytyy yksi projekti, jossa on alettu virittelemään tosissaan tuota E36 S50 pataa, sieltä kannattaa hakea vinkkejä. Searchilla löytynee.
Leave a comment:
-
Olisko jollain tiedossa mistä sais ladattua Service Manualin tuohon?
Putkistoista.. Mulle on tarjottu Eisenmannia ja Bastuckia, onko niissä kuinka paljon laadussa/hinnassa eroja? Kannattaa varmaan hommata putki pakosarjoineen, vai onko tuossa kuinka hyvä tuo orkkis-pakosarja? Jos tuon putkiston hommaa niin kai sen täytyy sitten saada lisää soppaakin, että siitä saa jotain hyötyä.. Samaan syssyyn sitten vois parantaa imupuolen hengitystä.. Löytyiskö siihen jotain fiksuja kittejä?
Jotenkin tuntuu pirun halvoilta nämä auton osien hinnat, kun on tottunut prätkäpuolella siihen, että kaikki maksaa niin helvetisti
Leave a comment:
-
Joo, kyllä nyt oon huomannu lukon "kohtuullisen selvästi" kun olen ajanut silläOriginally posted by EPDM View PostKyllä kaikissa ainakin nyky ämmissä on lukkoperä....melkein sanoisin että sen kyllä
a) pitäis tietää
b) pitäis huomaa
...mutta enpä taida
Eisenmannin putkistoja saa minun kautta hommattu.
Laita vaikka privalla hyvä tarjous putkistosta? Mites lastutus, onko sulla mahdollisuus saada niitä?
Leave a comment:
-
Kyllä kaikissa ainakin nyky ämmissä on lukkoperä....melkein sanoisin että sen kyllä
a) pitäis tietää
b) pitäis huomaa
...mutta enpä taida
Eisenmannin putkistoja saa minun kautta hommattu.
Leave a comment:
-
m3 vanos ohjaus
SRC ja F-ryhmässä käyttävät moottorinohjaukseen Tatechin M3 pakettia (3.0 single vanos koneessa), on tietty vähän hintavampi (<2400) mutta sillä ainaki saa optimoitua vanoksen avulla väännöt kohdilleen kun lastuilla se tuntuu olevan vähän niin ja näin. 300 hujakoille huipputehoissa päästään mutta suurin ero tulee alakierrosalueen väännöillä.
edit: niin ja tietty se ei ole enään niin orkkis kun moottorinohjaus on vaihdettu mutta saahan sen takaisin helposti kun kyseessä on adapterijohtosatsi..
Leave a comment:
Leave a comment: