E46 facelift lyhdyt, konepeltiä jatkettu (E36 omaa siis, huomaa ritilät) ja tehty skuuppi, E46 m-tech look etupuskuri (löytää iipeistä), crystal takavalot, E46 M3 kidukset suojankaarissa eessä, nuitten vanteitten merkkiä en muista, mutta Exorcistin ex E36M3:ssa oli samanlaiset, ja reilu madallus. Tietenki suojankaaria muokattu yms.
Takapuskurin mallia en tiedä mutta muutamassa E36:ssa olen foorumillakin nähnyt samanlaisen. Peräkontin päällä on E46(??):een tarkotettu pikkulippa, löytyy iipeistä varmaan kans kuten muitaki osia.. Takalasinlippaa saa suomenmaalta ja tuommosen putkiston joka tulee molemmilta puolen, voi myös jukostaa ite jos on vehkeet siihen.
Tuoltahan se jo vastaus tuli, mutta pakko sanoa että melkonen wannabe e46. Ihan näpsä e36:ksi mutta jotain "erilaista" tuo keula kaipaisi kun e46:n palikat.
Löytääköhän joku samanlaisen bad-boy e46-keulakonversion kokeneesta e36-touringista kuvia. Joskus tuli jossain saksanlehdessä vastaan. Itse en löydä millään...
Löytääköhän joku samanlaisen bad-boy e46-keulakonversion kokeneesta e36-touringista kuvia. Joskus tuli jossain saksanlehdessä vastaan. Itse en löydä millään...
Menee kyllä jo vähä ot:ksi alkuperäisestä, mutta..
Minulla vakio e36 konepelli, jatkettu pellillä + m3 e46 kyhmy tehty keskelle. Lokasuojat normi e36 joita levitetty jonkun verta, lokasuojien etuosa e46 faceliftistä. Valot ja vilkut on e46 xenon facelift.
Hieno projekti kyl. Aattelin vähän samaa omalle E36 M3:selle. Nii ja nyt ku löysin tän kyseisen E36:sen netistä niin pakko saada tommonen konepelti omaan autoon
ex. BMW M5 E39 '99
ex. BMW M3 E36 Evo
ex. Kawasaki ZX-6R '03
ex. Kawasaki ZX-10R '05
Comment