Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 keskuslukitus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Korppis
    Bimmer Rookie
    • May 2007
    • 41

e36 keskuslukitus

Noniin eli nyt rupes mun bemsin keskuslukitus tilttailee eli apukuskin ovi ei aukee enään keskuslukituksesta sen saa nupista vetämällä auki ja sieltä kautta ei mene mikään muu ovi lukkoon kun ite apukuskin ovi! sitten kun aukaset kuskin puolelta ovet niin se lyökin ne samantien kiinni ja sit kun kerran vielä aukasee niin sit aukee kaikki muut paitsi apukuskin ovi! välillä myös temppuilee silleen et ei aukee kun pelkkä kuskin ovi sit kun laittaa takas lukkoon ovet ja aukasee niin toimii taas normisti paitsi apukuskin ovi! Eli mikähän tos vois olla paskana? itse epäilen keskuslukituksen moottoria? ja paljonkohan semmosella olis hintaa ja onko minkälainen homma vaihtaa?:think

Oli aika epäselvästi selitetty mut toivottavasti joku tajus
    Kiitos jo etukäteen
    Last edited by Korppis; 01-11-2007, 22:01. Reason: Ainiin ja missähän päin tommonen keskuslukituksen moottori edes sijaitsee? :D
  • Night-Wind
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2006
    • 1534
    • 02

Joo eli itsellä tekee suurinpiirtein samaa. Sen takia lyö uudestaan auki/kiinni jos joku ovi auki tai sitten se anturi sökö. Mulla kun pistää lukkoon niin kaikki muut menee lukkoon paitsi apparin ovi, sen jälkeen lyö heti auki ja kun pistää uudestaan niin apparin ovi jää silti auki. Siten saa taas toimimaan kunnolla kun menee pistämään manuaalisesti sen pelkääjän puolen oven kiinni niin sitten voi vaikka kuinka paljon rämpytellä edestakas ja kaikki pelaa moitteetta. Apparin puolella ei muistaakseni ollut minkäänlaista eloa jos yrittää aukaista muuta kuin että avain kääntyy mielestäni tavallista enemmän (n. 90 astetta)

Ihania nää
    ex: BMW E38 735iA -97
    ex: MB W211 E200CDI -03
    ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
    ex: BMW E39 528iA -96
    ex: MB W126 300SE -89
    ex: BMW E34 525iAT -95
    ex: BMW E36 316iA -91

Comment

• armageddon
      Bimmer Fanatic
      • May 2007
      • 443
      • Kokkola

lukitus moottori:think (siinä kyseisessä ovessa)
      ei ne tehot vaan se kuski...

Comment

• Night-Wind
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2006
        • 1534
        • 02

Mikä siellä moottorissa voisi olla vikana vai muuten vaan sökö? Saako helposti tsekattua ottamalla ovipahvit irti vai onko se ihan piilossa siellä?
        ex: BMW E38 735iA -97
        ex: MB W211 E200CDI -03
        ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
        ex: BMW E39 528iA -96
        ex: MB W126 300SE -89
        ex: BMW E34 525iAT -95
        ex: BMW E36 316iA -91

Comment

• armageddon
          Bimmer Fanatic
          • May 2007
          • 443
          • Kokkola

Originally posted by Night-Wind View Post
          Mikä siellä moottorissa voisi olla vikana vai muuten vaan sökö? Saako helposti tsekattua ottamalla ovipahvit irti vai onko se ihan piilossa siellä?
          öö luulisin et on siel ovi kotelossa... mulla oli edesmenneessä autoss "voitelu" loppu wd-40 ja sit vaseliiniä ja toimi eos täs tapaukses onko sama homma mut siitä alottaisin

Comment

• Korppis
            Bimmer Rookie
            • May 2007
            • 41

Originally posted by Night-Wind View Post
            Joo eli itsellä tekee suurinpiirtein samaa. Sen takia lyö uudestaan auki/kiinni jos joku ovi auki tai sitten se anturi sökö. Mulla kun pistää lukkoon niin kaikki muut menee lukkoon paitsi apparin ovi, sen jälkeen lyö heti auki ja kun pistää uudestaan niin apparin ovi jää silti auki. Siten saa taas toimimaan kunnolla kun menee pistämään manuaalisesti sen pelkääjän puolen oven kiinni niin sitten voi vaikka kuinka paljon rämpytellä edestakas ja kaikki pelaa moitteetta. Apparin puolella ei muistaakseni ollut minkäänlaista eloa jos yrittää aukaista muuta kuin että avain kääntyy mielestäni tavallista enemmän (n. 90 astetta)

Ihania nää
            no mulla ei saa apparin ovea pelittää vaikka kuinka rämpyttelee oisko sit vaan joku juttu siin keskulukituksen moottoris paskana ja sit joku piuha ongelma apparin oves kun ei tunnu olevan minkäänlaista yhteyttä keskuslukitukseen:think

Comment

• armageddon
              Bimmer Fanatic
              • May 2007
              • 443
              • Kokkola

Originally posted by Korppis View Post
              no mulla ei saa apparin ovea pelittää vaikka kuinka rämpyttelee oisko sit vaan joku juttu siin keskulukituksen moottoris paskana ja sit joku piuha ongelma apparin oves kun ei tunnu olevan minkäänlaista yhteyttä keskuslukitukseen:think
              no kokeile se mottori ensin

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎