Ohjaustehostin alkanut pitää kylmänä melkoista kurnutusta ja kun katsoin öljyt niin vähissä oli.... sormella koitin öljyä niin täysin mustaa ja metallihilettä täynnä... Onkos tässä pumpun vaihdolla selvittävissä vai mistä tuo metallihile on tuonne päässyt? Tietoa ja arvauksia ottetaan vastaan. Eka ohjaustehostin kun minulla alkaa laukeamaan(?) enkä ole tutustunut sen anatomiaan sen paremmin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 tehostin
Collapse
X
-
joku osa on selvästikkin hajoamaisillaan, jos siellä kerta metallihilettä on. Varmaan käytetty väärää öljyä, joka on rikkonut sen pumpun, ohjaustehostimessa pitäisi olla atf litkua, eli punaista öljyä.. kyllähän se ajanmittaan tietysti tummuu.. Se metallihile kumminkin tekee sitten tuhojaan jokapaikassa, että kannattaa selvittää vika nopeesti jos ei halua koko systeemiä uusia.
-
-
Bemareissa ohjaustehostimen pumput tuntuu olevan heikkoja. Ainakin E39:ssä tiedän monta tapausta (mukaan lukien oma katiska), joissa pumppu mennyt vaihtoon. Ja jos ei öljyjä ole vaihdettu, pyörii kaikki se metalli sohjo edelleen siellä öljyn mukana. Eli kuluneen pumpun hituset siellä pyörii.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
Comment