Originally posted by mika68
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 outo haju
Collapse
X
-
En ole itse ammattilainen ja olen tuon homman kaksikertaa tehnyt. Ei ole montaa ruuvia ja pulttia mitä pitäis avata. Ristipäämeisselillä, 10mm ja 8mm hylsyllä ja muistaakseni 6mm kuusiokololla selviät hommasta. Maksimissaan saat siihen menemään puoltoista tuntia parilla tupakkitauolla.Nykyiset
-63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Comment
-
-
Originally posted by visa e36 View PostEn ole itse ammattilainen ja olen tuon homman kaksikertaa tehnyt. Ei ole montaa ruuvia ja pulttia mitä pitäis avata. Ristipäämeisselillä, 10mm ja 8mm hylsyllä ja muistaakseni 6mm kuusiokololla selviät hommasta. Maksimissaan saat siihen menemään puoltoista tuntia parilla tupakkitauolla.
Tyhmä kysymys mutta tarvitseeko laskea kaikki nesteet pois ennen purkua?Ei riemulla rajaa,
kun rengas palaa!
Comment
-
-
Nyt on itselläniki tää hajuongelma vähän aikaa vaivannut. Eli ku auto seisoo pihalla yön ajamatta ja ku aamulla menee autoon kauhee tunkkanen löyhkä lemahtaa. Sitten ku vähän aikaa käyttää nii haju katoo. Eli missä vika? Jos se tossa raitisilmasuodattimessa olis eikö se silloin puhaltasi myös pahan hajusta ilmaa? Autossa on automaatti-ilmastointi.
Comment
-
Comment