Announcement

Collapse
No announcement yet.

320i e36 peränkannake revennyt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Stalker-
    Bimmer Rookie
    • Nov 2005
    • 46

    320i e36 peränkannake revennyt!

    Elikkä näyttäis minusta siltä että peränkannake olisi revennyt rungosta!?!
    Autolla ajettu n. 400tkm. vm. -91.

    Kuva: http://s17.photobucket.com/albums/b5...current=MT.jpg

    Mitäs sanotte kannattaako tuommosta lähtee korjaamaan? Vai onko valmis sulatettavaksi?
    Ja kuinkas paha tuohon on ITSE vaihtaa eteen oikealle etutukivarsi?
    Mitäs sanoisitte tuosta koneesta, onhan sillä jo paljon ajettu, rajuja remontteja tiedossa?
    Auto ei siis ole minun vaan on myynnissä ja olen harkinnut ostoa...
    Muuten auto kuulemma toimii ja silleen... Mitäs ite maksaisitte tommosesta?

    Kiitokset vastanneille jo etukäteen!
  • quisma
    BTCF Member
    • May 2005
    • 384
    • Toijala

    #2
    Kyllä 400tkm ajettu m50 alkaa käymään jo viimesiä kilometrejään.Käytännössä tekniikanvaihto edesssä + mahdolliset vaihdelaatikko + perän remontit. Jos autossa kori olisi jostain syystä muuten erittäin hyvä, niin siitä voisi 500-1000€ maksaa.
    e46 325ci cabrio m-sport2

    Ex: e46 320da touring -04
    e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
    e39 528ia -96
    e34 525i -92
    e30 320i touring -88
    e36 328i coupe -97
    e36 325i -91

    Comment

    • Stude
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 162
      • Mikkeli

      #3
      Perän repeäminen on tyyppivika e36:ssa. Lisää juttua: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=72650
      -325i sedan -92 Mauritius blau
      -Volvo S80

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16365
        • Asikkala

        #4
        Ruostettakin näkyy olevan vai sen takia revenny, oliskohan fiksumpaa katella jotakin toista kikotinta?

        Comment

        • K.S.
          Bimmer Fanatic
          • May 2006
          • 649
          • Espoo

          #5
          Perä revenny irti koska on revitetty alitehosta autoa liian pitävillä nakeilla
          Eli vika on penkin ja ratin välissä.
          eli tyyppivika kai sitten jonkun mielestä sekin

          Noita e36 koppasia löytyy suomesta vaikka muille jakaa, ei todellakaan kannata ostaa ensimmäistä pommia mikä vastaan tulee. Osat on kalliita, tulee äkkiä kalliimmaksi ostaa halpa huonokuntoinen kun vähän kalliimpi hyväkuntoinen.

          Comment

          • Laakeri
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2005
            • 983
            • Rovaniemi

            #6
            Tuskin tuo tekniikaltaan loppu on. Perus m50 on todettu kestäväksi, ainoa että apulaitteet eivät ole sitä, tosin niille on oikeastaan aivan sama paljon ajettu särkyvät kun sille päälle sattuvat. Jos tuo auto ei kallis ole niin eikä tuo ole sama korjata ja päästellä menemään? Vaihtaa mittariston jos kilometrit häiritsee silmää.
            E34 S38B38
            E36 S50B30us hx52 ->M50B32
            2gen RAM 5.9 cummins

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎