Announcement

Collapse
No announcement yet.

ajotietokone temppuilee E36

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hawk_
    Bimmer Rookie
    • Jan 2007
    • 186
    • Tampere

    ajotietokone temppuilee E36

    Elikkä tilanne on tämä että viikko sitten tuli pyörittyä kaikkialla ja ajoo oli suunnillee tunnin putkee ja sen jälkee ajotietokone meni pimeeks, no sit kuitenkin kun yhdessä kohtaa pysähdyttii ja oltii siinä n. 15 min. ja sit käynnistin auton niin ajotietokone taas meni päälle, aiemmin oli ajossa sattunu niin että se sammu, ja sit meni kuitenki heti päälle, ja viikko sitten ei siis mennyt kun vasta sen "tauon" jälkee.. Viikolla sitten en kerenny ajeleen paljoo autolla mutta mitä nyt ajelin niin se toimi ihan hyvin, tänään taas kun ajoin semmosen reilun tunnin matkaa ja sitte taas ajotietokone meni pimeeks, eikä sit enää menny päälle, mikä hemmetti siinä on?? Välillä ajossa meinaa mennä pimeeks, tai se alkaa himmeneen mutta ei kummiskaan sammu ja palaa normaaliksi. Tuntuu aivan kun se ylikuumenisi ja sitten sammuu? voiko tämmönen olla mahdollista? 18 nappinen OBC siis kyseessä.
    Oli vaan jokunen aika sitten soittimen kanssa silleen että se soi ja sitten kun se kuumeni niin se lopetti jopa radion soittamisen, kun sammutti vähäksi aikaa niin se toimi sen jälkeen taas hetken..
    Autona toimii E36 -93
    ex. BMW E46 320i Sedan -03
    ex. BMW E39 530dA -01
    ex. BMW E36 328i Coupé -97
    ex. BMW E36 325i Coupè -93
    ex. BMW E36 318iS Coupè -92
  • Redline
    Bimmer Fanatic
    • May 2003
    • 772
    • Helsinki

    #2
    Voipi olla että tästä ei ole mitään apua...

    Omasta autosta hävisi OBC:stä kello. OBC:tä olin irroitellut pariin otteseen muiden asennusten yhteydessä joten kiroilin, että varmaankin olen itse tämän vian aiheuttanut. Selvisi kuitenkin että polttimo oli vaan palanut. Eli voisiko tuo sinun vikasi johtua polttimon toiminnasta? Kannatanee tsekata. Halpaa ja helppoa. Jonkinmoiselta kontaktihäiriöltähän tuo kuulostaa.
    E30 325i Cabrio -91
    E36 325i Coupè -93

    Comment

    • Hawk_
      Bimmer Rookie
      • Jan 2007
      • 186
      • Tampere

      #3
      Originally posted by Redline View Post
      Voipi olla että tästä ei ole mitään apua...

      Omasta autosta hävisi OBC:stä kello. OBC:tä olin irroitellut pariin otteseen muiden asennusten yhteydessä joten kiroilin, että varmaankin olen itse tämän vian aiheuttanut. Selvisi kuitenkin että polttimo oli vaan palanut. Eli voisiko tuo sinun vikasi johtua polttimon toiminnasta? Kannatanee tsekata. Halpaa ja helppoa. Jonkinmoiselta kontaktihäiriöltähän tuo kuulostaa.
      Joo pitää kattoo toi. Tänään se toimi taas kylläkin hyvin kun aamulla lähdin ajoon.
      ex. BMW E46 320i Sedan -03
      ex. BMW E39 530dA -01
      ex. BMW E36 328i Coupé -97
      ex. BMW E36 325i Coupè -93
      ex. BMW E36 318iS Coupè -92

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎