Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 madallusta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jiggo
    Newbiemmer
    • Aug 2007
    • 21

    e36 madallusta

    Eli tarkoitus madaltaa kumminkin maltillisesti e36 318i kärryä.
    Paljonkohan ulskaltaa vakioiskareiden kanssa puottaa?
    30/20 vois olla lähellä sitä mitä haen.
    Laittakaa toki ehdotuksia, neuvoja, linkkejä näitä mistä näitä vietereitä kenties sais??
  • Pande
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 1324
    • Helsinki

    #2
    Vakio iskareilla voi madaltaa noin 40mm.

    Tossa nyt esim yks topikki missä on reilusti liikkeistä mistä saa erilaista osaa esim niitä jousia.



    Tietoa löytyy madalluksista erittäin paljon tältä foorumilta searchilla.

    FAQ osiosta löytyy ohjeet miten vaihdetaan jouset, ainut viba siinä ohjeessa on että sen mukaan takajousia ei voi vaihtaa ennenkuin ottaa vetarit pois. Mikä EI pidä paikkaansa.

    Takajouset saa vaihdettu erittäin helposti kun ottaa renkaat irti ja takaiskarien alapäät ja sit vaan kampee jouset pois.
    Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
    330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
    sigpic

    Comment

    • Smack
      BTCF Member
      • May 2005
      • 320
      • Oulu

      #3
      Originally posted by Jiggo View Post
      Eli tarkoitus madaltaa kumminkin maltillisesti e36 318i kärryä.
      Paljonkohan ulskaltaa vakioiskareiden kanssa puottaa?
      30/20 vois olla lähellä sitä mitä haen.
      Laittakaa toki ehdotuksia, neuvoja, linkkejä näitä mistä näitä vietereitä kenties sais??
      Ihte ostin Eibachin -35/30mm setin, ei puota liikaa ja tuntuu hyvältä. Iskareiksi jäi vakioiskarit mutta vasta muutaman tuhannen kilometrin oon noilla ajanut. Ostin jouset Ebaysta ja maksoi muistaakseni 170eur.

      Comment

      • JTMD
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2006
        • 834
        • Helsinki

        #4
        Mielestäni kannattaa ostaa autoon myös madallusjousille omat iskarit.
        Vakioiskareiden käyttöikä ainakin laskee.

        Ainoa tieto mitä en tuntunut löytävän tältä forumila on että miten saada taka camberit vihreälle pienenkin madalluksen jälkeen. Tietysti tämänkin tiedon saisi kun soittaisi johonkin asiantuntevaan liikkeeseen :think

        Alustani madallus on luokkaa 30/15 muistaakseni ja etupään saa suuntauksessa kohdilleen mutta takaata ei. Takarenkaani kuluvat sisäreunasta...
        Last edited by JTMD; 29-01-2008, 15:36.
        -10 e93 325i
        -04 e46 320i
        -92 e31 850i 6speed
        -92 e30 325 cab
        -93 e36 M3
        -91 e36 325

        Comment

        • Smack
          BTCF Member
          • May 2005
          • 320
          • Oulu

          #5
          Originally posted by JTMD View Post
          Mielestäni kannattaa ostaa autoon myös madallusjousille omat iskarit.
          Vakioiskareiden käyttöikä ainakin laskee.

          Ainoa tieto mitä en tuntunut löytävän tältä forumila on että miten saada taka camberit vihreälle pienenkin madalluksen jälkeen. Tietysti tämänkin tiedon saisi kun soittaisi johonkin asiantuntevaan liikkeeseen :think

          Alustani madallus on luokkaa 30/15 muistaakseni ja etupään saa suuntauksessa kohdilleen mutta takaata ei. Takarenkaani kuluvat sisäreunasta...
          Itse kun käytin suuntauksessa tuon 35/30mm setin jälkeen niin takaata saivat kyllä laitteiden mukaan camberit vihreälle, samoin edestä. Taakse ei tehty mitään kikkoja ja kummastuksekseni se sääti vain toista puolta. Mutta auto menee suoraan ja tosiaan en ole vielä ajellut niin paljon että renkaan kulumisestakin voisi seurata tilannetta...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎