Vastataan alkuperäiseen kysymykseen : Ainakin yksi leimattuna !
Ja tän jälkeen modet voivatkin laittaa lukon keskusteluun tai siirtää bittiavaruuteen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Montako ahdettua e36 m3:sta suomessa??
Collapse
X
-
Originally posted by Lese View Post
Ihme vitun jännittäjiä täältäkin löytyy, hommatkaa jotku AKE fan club paidat päälle vaan ja ruvetkaa vastustamaan kaikenlaista autojen virittelyä, ihan niin kuin se olisi teiltä pois jos joku on leimannut ahtimen vähäpäästöiseen.
:
Leave a comment:
-
-
tällä kertaa tästä http://www.overdrive.fi/forum/viewto...er=asc&start=0
mutta tapauksia on muitakin!
Eli vaikka ake tai katsastus inssi jotain hyväksyy se ei tarkoita sitä että se olisi jotenkin lopullista!!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by UGH! View PostEn ole köyhä enkä kateellinen vaikka kirjoitinkin tossa jo muutama sivu sitten että lopettakaa nyt helvetissä tää jauhaminen! Koko ajan juttu paisuu ja kantautuu lopulta AKE-miehen silmiin, se lukee topicin ja hoksaa: Fiddu, tuli fiba! ...ja soittaa samikoolle maanantaina että tuus poikkeen konttorilla, otetaan kilvet pois!
Laitoin mukaan linkinkin erääseen toiseen keskusteluun eri saitilla joka johti siihen että AKE-miehet piti syksyllä yhteisen "seminaarin" ja päätti muuttaa sääntöTULKINTAA -ei itse sääntöä- ja nyt n 30 hot rod harrastajaa jännittää mahat kuralla saako katsastetuilla autoilla sittenkään enää ajaa, saati enää leimattua!!
Uskokaa kun vanha sanoo: Tässä maassa ei kannata ihan kaikkea tuoda suureen julkisuuteen!
Originally posted by Samikoo View PostNoh, eiköhän tuo AKE ole tietoinen tuosta mun tapauksesta kun ehdin jo sinne soittamaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by datzka View PostEtkö sä tahallaan ymmärrä vai ootko vähän tyhmä? Tässä on ollu "suuvaahdossa" vaan kyse siitä, että monella muulla on ollut sama operaatio mielessä, mutta akelta on tullu tiukka EI suhtautuminen juuri tuon kg/kw pykälän takia. Siksipä moni vaan halusi selvityksen, että onko joku uusi yleinen linjaus tapahtunut ja kaikki muutkin saisivat samalla periaatteella läpi. Vai että onko käynyt inssillä virhe.
Itseltä ainakin törkeä hatunnosto Samikoolle asiasta ja tämä on erittäin positiivinen uutinen auton rakentelulle. Kateellisuudesta tai köyhyyden takia varmaan moni ei tuota kg/kw suhtautumista kysellyt.
Mua kyl ihmetyttää tämä yleinen linjaus, että jos joku vähän kyseenalaistaa jotain tai haluaa vaan tarkennuksia niin on oltava joko köyhä tai kateellinen. Vaihtoehdot on vähissä.
Vielä kerran hatunnosto SamikoolleToivottavasti muut saavat samalla systeemillä läpi ja aken "naamakerroin" jäisi pois.
Laitoin mukaan linkinkin erääseen toiseen keskusteluun eri saitilla joka johti siihen että AKE-miehet piti syksyllä yhteisen "seminaarin" ja päätti muuttaa sääntöTULKINTAA -ei itse sääntöä- ja nyt n 30 hot rod harrastajaa jännittää mahat kuralla saako katsastetuilla autoilla sittenkään enää ajaa, saati enää leimattua!!
Uskokaa kun vanha sanoo: Tässä maassa ei kannata ihan kaikkea tuoda suureen julkisuuteen!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Samikoo View Postahdin ameriikasta, se miksi juuri powerdyne, syy kun se on silent.
sopii mun mielestä auton orginaali olemukseen ellei kuuluu ylimääräisiä vikinöitä.Suuttimet 6x444cc. muuten moottori on vakio kunnossa.
Tatech tosiaan hoitelee kaiken muun ja hyvin hoitaakin. Ahtopaine tuo 0,6bar, se on noin 0,4 bar enemmän kuin oli tarkoitus ahtaa mutta toistaiseksi pääsee viellä ihan järkevillä ennakoilla ajelemaan. vesi-ilma cooleria olen piirrelly mutta tilan puute on suuri... nyt imuilma keikkuu 40-50 asteen korvilla. Ahtimenteline ja muut kikkareet in itse tehtyjä.
Lueskelin tota Tatechin mainosta, siinä on jonkinmoinen knocking sensor... pystytkö kattelemaan tietokoneelta miten se käyttäytyy/havaitseeko jotain?
Käsittääkseni imuilman jäähdytyksellä saisit tota knockin-vaaraa kauemmaksi ja nostettua paineita. Eikö tilaa olis itse syylärin edessä, kun vähän nakertelee sitä alamaskia?
Mutta joo, voisit SamiK rohkeasti kertoa dynon tulokset ennen ja jälkeen, mä luulen että kukaan täällä ei odota mitään ihmeellisiä taikatemppu 1000hv lisäyksiä. Veikkaan +40hp? +50nm?
Niin ja käytitkö koskaan konetta ilman ahdinta uusilla suuttimilla? ei ongelmaa?
jos mä tästä vielä innostun... :-)
Vielä kerran, kun olet tälläsen rohjennut m3seen laittaa.
Leave a comment:
-
-
Mahtavaa! ei muuta kun showroomiin tosiaan vähän sepostusta vaikka rakentelun vaiheista, paljon kuvia etenkin lopullisesta koko autosta ja miksei videoakinkansa janoaa tätä. ainakin yksi entinen ämmisti täällä...
Leave a comment:
-
-
Olen kateellinen Samikoolle mutta silti hemmetin hieno suoritus! Ei voi kyllä kun hattua nostaa tälle projektille
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lese View PostJannulla muutokset otteessa ja leima paperissa ja porukka vaan suu vaahdossa selittää jostain 7kg/kW säännöistä...
Ihme vitun jännittäjiä täältäkin löytyy, hommatkaa jotku AKE fan club paidat päälle vaan ja ruvetkaa vastustamaan kaikenlaista autojen virittelyä, ihan niin kuin se olisi teiltä pois jos joku on leimannut ahtimen vähäpäästöiseen.
Samikoo, asiallisen auto ja voimaakin taitaa olla nyt ihan mukavasti
Itseltä ainakin törkeä hatunnosto Samikoolle asiasta ja tämä on erittäin positiivinen uutinen auton rakentelulle. Kateellisuudesta tai köyhyyden takia varmaan moni ei tuota kg/kw suhtautumista kysellyt.
Mua kyl ihmetyttää tämä yleinen linjaus, että jos joku vähän kyseenalaistaa jotain tai haluaa vaan tarkennuksia niin on oltava joko köyhä tai kateellinen. Vaihtoehdot on vähissä.
Vielä kerran hatunnosto SamikoolleToivottavasti muut saavat samalla systeemillä läpi ja aken "naamakerroin" jäisi pois.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lese View PostJannulla muutokset otteessa ja leima paperissa ja porukka vaan suu vaahdossa selittää jostain 7kg/kW säännöistä...
Ihme vitun jännittäjiä täältäkin löytyy, hommatkaa jotku AKE fan club paidat päälle vaan ja ruvetkaa vastustamaan kaikenlaista autojen virittelyä, ihan niin kuin se olisi teiltä pois jos joku on leimannut ahtimen vähäpäästöiseen.
Samikoo, asiallisen auto ja voimaakin taitaa olla nyt ihan mukavasti
Samikoolle pointsit hommasta
Btw, eikös samalla setupilla noita M3:a voisi nyt leimata ilman pussitestiä?
Leave a comment:
-
-
Jannulla muutokset otteessa ja leima paperissa ja porukka vaan suu vaahdossa selittää jostain 7kg/kW säännöistä...
Ihme vitun jännittäjiä täältäkin löytyy, hommatkaa jotku AKE fan club paidat päälle vaan ja ruvetkaa vastustamaan kaikenlaista autojen virittelyä, ihan niin kuin se olisi teiltä pois jos joku on leimannut ahtimen vähäpäästöiseen.
Samikoo, asiallisen auto ja voimaakin taitaa olla nyt ihan mukavasti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tikkis View PostT6 Ecu:n core on muuttunut T4 ja T5 ajoista täysin. T6:sessa tarkkaillaan MAP arvoa 1ms välein, joka sisäiseti filtteröidään imusarjan sykkeitten takia. Kun huomataan kaasuläpän muutosta, vaikkei olekkaan kiihdytysrikastusta säädetty, MAP filtteri adaptoituu pienemmäksi. Kun imuventtiili aukeaa, saadaan vielä korjattua oikea bensa-arvo suoraan paine kartasta. (Yksi Sekventtiali ruiskutuksen eduista) Mikäli olet säätänyt T4 tai T5 versioilla kartan, kiihdytysrikastus pituutta saa todennäköisesti pienentää reippaasti. T6: sessa myös laajakaista puuttu kiihdytys rikastus säätöihin jonkin verran, jos tarpeen.
Tarkkaa puuhaa eittämättä noiden kanssa, sitten kun vielä pitäisi päästöistä huolimatta saada voimaakin ja hyvä käytös noihin tehdaspeleihin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: