Eli muutama päivä sitten ilmeni et e36 320:n jarruvalot on alkanu palaa kokoajan. Jarrupolkimella oleva kytkin vaihdettiin eikä vika ollut siinä. Sulakkeetki kunnos eli johto ei myöskään ota maihin. Hämäävää ajaa ku jarruvalot palaa kokoajan. Missähän vika vois olla? Onko tos joku valojen ohjausyksikkö tms.? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 320 jarruvalot palaa kokoajan
Collapse
X
-
Originally posted by sampakoski View PostEli muutama päivä sitten ilmeni et e36 320:n jarruvalot on alkanu palaa kokoajan. Jarrupolkimella oleva kytkin vaihdettiin eikä vika ollut siinä. Sulakkeetki kunnos eli johto ei myöskään ota maihin. Hämäävää ajaa ku jarruvalot palaa kokoajan. Missähän vika vois olla? Onko tos joku valojen ohjausyksikkö tms.? :think
Jos ei niin oikosulkuhan siellä jossain on.. ja todennäköisimmin
takavalojen luona. Eli sinne vaan piuhoja tarkistelee.
Mitään erillistä ohjausyksikköähän tuossa ei ole.F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Originally posted by siksta View PostPalaako ne jos ajovalot ei ole päällä, mutta auto kuitenkin käynnissä?
Jos ei niin oikosulkuhan siellä jossain on.. ja todennäköisimmin
takavalojen luona. Eli sinne vaan piuhoja tarkistelee.
Mitään erillistä ohjausyksikköähän tuossa ei ole.Last edited by sampakoski; 21-02-2008, 22:40.
Comment
-
-
Voiskos se jarruvalokytkin toimia samoin, kun kässärin kytkin eli maadottaa kun sitä painaa. (Plus syötetään kokoajan polttimolle ja maadoitus vaan kytkimen ollessa kiinni asennossa.) Ainakin moottoripyörissä käytetään näin...??:think silloin ei polta sulaketta vaikka johto ottaisikin koriin vaan polttaisi lamppua kuten tässä koitappa huvikseen mitata tuleeko kytkimelle plus vai miinus..
Comment
-
-
jos ymmärsin oikein. niin homma on näin=
valot pois päältä, painat jarrua = parkit palaa myös.
parkit päällä = jarruvalo palaa myös.
Aika selvä tapaus jos homma on tosiaan noin, eli parkkien ja jarruvalojen +navat ovat oikosulussa keskenään. ei polta sulaketta, sulake palaa jos oikosulku olisi maihin.
Tutki johtosarjat auton takaosasta, umpioiden kosketuspinnat, jne...
Comment
-
-
lainataan keskustelua. heitänpä tälläisen kysymyksen ilmaan tourinkin jarru polttimosta. Miksi tuossa jarru polttimossa on kaksi lanka systeemi, eli 21w/5w mutta kuitenkin tua kyseinen polttimo toimii vain jarruvalona eli käyttäen tuota 21w lankaa?BMW E90 330dA 2007
BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da
Comment
-
-
Originally posted by Hanelainen View PostVoiskos se jarruvalokytkin toimia samoin, kun kässärin kytkin eli maadottaa kun sitä painaa. (Plus syötetään kokoajan polttimolle ja maadoitus vaan kytkimen ollessa kiinni asennossa.) Ainakin moottoripyörissä käytetään näin...??:think silloin ei polta sulaketta vaikka johto ottaisikin koriin vaan polttaisi lamppua kuten tässä koitappa huvikseen mitata tuleeko kytkimelle plus vai miinus..
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View Postlainataan keskustelua. heitänpä tälläisen kysymyksen ilmaan tourinkin jarru polttimosta. Miksi tuossa jarru polttimossa on kaksi lanka systeemi, eli 21w/5w mutta kuitenkin tua kyseinen polttimo toimii vain jarruvalona eli käyttäen tuota 21w lankaa?ex
E36 325Tds http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=128085
Comment
-
-
Originally posted by QnQQ View PostSiel on vain vääränlainen poltin laitettu joskus taannoin.. Just vaihoin eri umpiot ja siinä oli polttimot mukana ja kaikki uudet näytti olevan ykslankasia polttimoitaBMW E90 330dA 2007
BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da
Comment
-
Comment