Sellainen ongelma, että E36 328i Touring -95 ei lähde käyntiin lämpimänä. Autoa saa sahata käyntiin erittäin kauan, ennen kuin se herää. Auto siis starttaa ja kone pyörii, mutta ikään kuin ei sytyttäisi. Kylmänä auto hörähtää käyntiin hetkessä. Piuhassa on käytetty, eikä vikoja löytynyt. Olisiko lämpötila-anturi? Nokka-akselin asentotunnistin on vaihdettu aikaisemmin. Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 328i -95: Käynnistysongelma lämpimänä
Collapse
X
-
Lähteekö lämpimänä käyntiin paremmin, jos polkee kaasua starttauksen aikana? Näin ainakin oli yhdessä 535i:ssä, kun moottorin lämpöanturi oli rikki. Juurikin samankuuloiset oireet muuten.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
-
-
Itse havaitsin, että oma autoni lähtee paremmin käyntiin kun jättää virta-avaimen viimeiseen asentoon ennen starttausta ja odottaa sekunnin tai pari (esimerkiksi mittarin varoitusvalojen sammumiseen asti) ennen kuin starttaa. Vähän kun dieseliä hehkuttaisi. Tällöin lähtee heti käyntiin.. Vissiin ruiskupumppu on vähän laiska keräämään painetta..
Comment
-
-
Jossain oli nuo arvot mitä pitää saada tuosta lämpöanturista, mutta ei nyt tuu löydettyä. Tänään olis valoisalla mittailtava noita antureita, mut ei löydy arvoja tuolle anturille, olisko jollain auttavaa kättä tarjota?"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
Comment