juu elikkä huomattiin sellanen juttu että kun nostaa vauhdin siihen 120km/h paikkeille niin alkaa täristämään auto ihan kohtuullisesti ja ohjaus muuttuu sitten ihan hervottomaksi..sama juttu kun jarruttaa yli 80km/h vauhdissa niin tärisee ratti aivan stanasti:thinkelikkä mistäs päin vika löytyisi??ulompi/sisempi alapallonivel vai pusla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 320 -91 TÄRISTÄÄ
Collapse
X
-
e36 320 -91 TÄRISTÄÄ
e46 328 sedan -98 <--SHOWROOM
Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita
-JKL-Connection-------------------------------------------------
BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUATTags: None
-
-
reaktiotangon pusla/puslatF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Jos on alumiinivanteet, niin onko ihan puhtaat ja painotukset kohdillaan? Itellä oli ainaki tos taannoi ku oli vaa vanteet nii kuraset, että ku ajo kovempaa ni alko täristää. Tai alko oikeetaan sen jälkeen täristää ku pesin hätäseen vanteet kurasta, eli jostain oli puhtaat ja jostain kuraset.. Kun ei se kauheen montaa grammaa tartte, et ratissa tuntuu..
Ja jos ratti jarruttaessa tärisee, ni vois viitata siihen et jarrulevyt vähän kierot, ittellä oli tommosta kans, ja loppu kun uudet levyt vaihdoin. Tosin voi tuo jarrutustärinäkin vaan johtua siitä että vanteet on kuraset/ei oo tasapainos muutenkaan..Last edited by MooMoo; 25-02-2008, 19:17.
Comment
-
-
juu huomenna käydään kokeilemassa kuinka ovat tasapainossa ja sitten ruvetaan miettimään vasta että olisiko vika alustassa.e46 328 sedan -98 <--SHOWROOM
Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita
-JKL-Connection-------------------------------------------------
BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT
Comment
-
-
taitaa olla suurin syy tärinään hyonot etuiskarit..toinen puoli jo niin huono ettei palauta mutta oli niissä vanteissakin paskaae46 328 sedan -98 <--SHOWROOM
Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita
-JKL-Connection-------------------------------------------------
BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT
Comment
-
-
kyllä epäilen 100% varmuudella noita iskareita koska on niin mielettömän tuuliherkkäkin.e46 328 sedan -98 <--SHOWROOM
Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita
-JKL-Connection-------------------------------------------------
BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT
Comment
-
-
Originally posted by djtimse View Postkyllä epäilen 100% varmuudella noita iskareita koska on niin mielettömän tuuliherkkäkin."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
kyllä nuo etuiskarit ovat ihan lopussa kun se mikä ei palauttanut niin ei siinä ollut oikeen muutakaan eloa pitää ne vaihtaa kuitenkin ja tutkia sitten lisää:thinke46 328 sedan -98 <--SHOWROOM
Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita
-JKL-Connection-------------------------------------------------
BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT
Comment
-
-
Originally posted by djtimse View Postkyllä nuo etuiskarit ovat ihan lopussa kun se mikä ei palauttanut niin ei siinä ollut oikeen muutakaan eloa pitää ne vaihtaa kuitenkin ja tutkia sitten lisää:think
Comment
-
-
pitää samalla vaihtaa ne ulommat pallot sinne...mutta onko tosiaan niin että vain merkkihuolto pystyy irroittamaan pallon niin että tukivarsi on paikoillaan??:think
nii ja kun meillä nyt on tuo 30/15mm jouset autossa niin kun vaihdetaan siihen iskarit varmaan joka nurkkaan..niin tuohon varmaan voi laittaa ihan vakio iskarit mutta mikä ero on vakio iskareilla ja m-tech iskareilla??jäykkyys??pituus??Last edited by djtimse; 28-02-2008, 15:33.e46 328 sedan -98 <--SHOWROOM
Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita
-JKL-Connection-------------------------------------------------
BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT
Comment
-
-
Originally posted by djtimse View Postpitää samalla vaihtaa ne ulommat pallot sinne...mutta onko tosiaan niin että vain merkkihuolto pystyy irroittamaan pallon niin että tukivarsi on paikoillaan??:think
nii ja kun meillä nyt on tuo 30/15mm jouset autossa niin kun vaihdetaan siihen iskarit varmaan joka nurkkaan..niin tuohon varmaan voi laittaa ihan vakio iskarit mutta mikä ero on vakio iskareilla ja m-tech iskareilla??jäykkyys??pituus??
vanha nivelen kumin sahaa irti ja kehärenkaan poikki, niin saa vanhat palikat pois. itse laitoin uuden pallon tukivarsi paikallaan irrallisella ruuvipenkillä puristamalla pienillä viritelmillä. osien lämmitys ja jäähdytys tietysti helpottaa...
itsepallonivel on yleensä ehjä, mutta se kumi menee siitä ympäriltä.
Comment
-
-
tossa just kaipolan suoralla kokeilin kun menin töihin ja tulin töistä niin eipä taidakkaan enään täristä :think olisiko ollut paskaa vaan sit vanteessa??vai oisko niin että renkaat ovat sen verta huonot että täryttää asfaltilla kovassa vauhdissa?e46 328 sedan -98 <--SHOWROOM
Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita
-JKL-Connection-------------------------------------------------
BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT
Comment
-
Comment