Ohjauksessa tosiaan on "tyhjää" ratis jonkun verran. V-mäinen ajaa ku pitää niin paljo rattia kääntää et saa auton linjas aina pidettyä.Aiemmin on vaihdettu muusta syystä: tehostimen öljyt(ei vuoda) ja alatukivarsien helat.Onko kuinka paljon vaihdettu raidetangon päitä. Sisemmät vai ulommat? Hyvähän jos vaihtais molempiin päihin mutta ei viittis vanhaan autoon "turhaa" rahaa tykittää.Ja takapäästä se ei varmasti johdu kun auto on paikallaan siinä on edelleen välystä.En ainakaan itse usko et johtuis tehostimesta/ohjaus simpukasta.Jos jollakin ois ollu samaa probleema e36:ssa.Ja vielä että mikään paikka ei kolaja kuoppaisellakaan tiellä....APUA...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 ohjauksessa välystä
Collapse
X
-
Pyöränkulmilla on yllättävän suuri merkitys ajettavuuteen, tarkistappa auraukset edestä, onnistuu ihan rullamitalla kaverin kanssa. Takapäässä pitkittäisen tukivarren pusla saattaa olla sökö ja aiheuttaa tuota, huomaa eritoten kiihdyttäessä kun tuntuu että auto yrittää "vinottain" mennä vaikka renkaat pitäisikin.E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
-
-
Auraus ei mun mielestä tee välystä ohjaukseen auton ollessa paikallaan.Ohjaus ei "hae" ollenkaa ku ajaa suoraan vaan siinä on "klappia" eli jos heilutat rattia edes takaisin n.1-1.5cm verran sivuittain: ei vaikutusta kulkusuuntaan.Kiihdytyksessä perä eikä mikään muukaan aiheuta "hakemista" tai vetelyä millään lailla. Vain tuo tyhjä kohta ohjaamisessa kyrsii.
Comment
-
Comment