318is käy kolmella pytyllä
Collapse
X
-
Mulla kävi is kans vajakkina ongelma hävis ku putsas jokase puola liittimet... Voi tietty olla muustakin mutta kannattaa helpot poissulkea...
-
joku ristiriita ensimäisiin viesteihin mun mielestä.. aluksi tuli pitkän tasakaasuajon aikana? hmmOriginally posted by tero_v View Postniin mutta kun se ei lämpöisenä tee sitä, vain silloin ku se seisoo viikon tai kauemman.
jos tuo olis kansi vika, niin eikö se tekis sen joka käynnistyksessä?
Leave a comment:
-
niin mutta kun se ei lämpöisenä tee sitä, vain silloin ku se seisoo viikon tai kauemman.Originally posted by killerbmw View PostPuola vialta kuulostaa.. Voit testata sen ainakin niin että ajat autolla niin kauan että yks pytty putoaa pois ja sitten testaat et mikä pytty se on. Ja sitten vaihdat puolien paikkaa ja jos sitten tipahtaa eri pytty pelistä niin on puola rikki. Näin ainakin omassa vian totesin.
jos tuo olis kansi vika, niin eikö se tekis sen joka käynnistyksessä?
Leave a comment:
-
Mulla oli oli samanlainen ongelma joskus eräässä muun merkkisessä autossa, kylmiltään ja varsinkin talvella ei lähtenyt ilman lohkoa ollenkaan käyntiin ja silloinkin 2-3 pytyllä, mut sitten kun vähän lämmitti konetta niin pelas tosi hyvin.
Lämpösenä ei ollut mitään ongelmia mutta kylmiltään oli vajaita pyttyjä pienen hetken.
Syyksi löytyi haljennut kansi
Leave a comment:
-
Puola vialta kuulostaa.. Voit testata sen ainakin niin että ajat autolla niin kauan että yks pytty putoaa pois ja sitten testaat et mikä pytty se on. Ja sitten vaihdat puolien paikkaa ja jos sitten tipahtaa eri pytty pelistä niin on puola rikki. Näin ainakin omassa vian totesin.
Leave a comment:
-
Ne tulppareikien ympärille tulevat tiivisteet menevät tosi helposti pois paikoiltaan ku laittaa venakopan takas, varsinki jos niitä ei uusi samalla (uudet istuu tiukemmin...)
Ja sit se öljy kyl valuu sinne tulpan reikään...
Leave a comment:
-
on muuten sellainen tää auto, että ku päivittäin ajaa, niin pelaa, mut ku seisoo viikon ja laittaa käyntiin, niin kieroksilla toimii ja tyhjäkäynnillä käy 3, kunnes n. 10sek. päästä rupeaa toimimaan.
ja joskus ku seisoo kauemman, niin käy 3 pytyllä, kunnes lämpiää.
tämä selvästi tykkää kun sillä ajetaan
Leave a comment:
-
Öljy ei valu m42-koneen tulpan kolosta mihinkään...Originally posted by TeeDee View PostNo silleen, että kun kone käy öljy kiertää, sitä on siis venttikopassakin. Kun sammutat koneen, kone jäähtyy ja öljy valuu alaspäin. Kun lähti sitten ja käynnisti koneen niin toimi jonkun aikaa täysin normaalisti ja sitten alkoi taas nykimään.
Leave a comment:
-
No silleen, että kun kone käy öljy kiertää, sitä on siis venttikopassakin. Kun sammutat koneen, kone jäähtyy ja öljy valuu alaspäin. Kun lähti sitten ja käynnisti koneen niin toimi jonkun aikaa täysin normaalisti ja sitten alkoi taas nykimään.Originally posted by isowner View Postmiten se öljy voisi vaikuttaa siellä tulpanreijissä vain lämpimänä?jos kerran jäähdyttyään toimii taas ok...?:think
Leave a comment:
-
miten se öljy voisi vaikuttaa siellä tulpanreijissä vain lämpimänä?jos kerran jäähdyttyään toimii taas ok...?:think
Leave a comment:
-
En tiä miten tuossa koneessa, mutta ainakin juuri m50b25 alkaa vuotamaan todella helposti. Ei ole niin iso homma tarkistaa etteikö se kannattaisi.Originally posted by tero_v View Postnoku sekin on uusi, ku tein jäköpää remontin syksyllä ja vaihdoin nostajat, niin vaihdoin tiivisteen uuteen, niin tuskin vuotaa, mut voishan sen kuitenkin tarkistaa.
Leave a comment:
-
laitappa auto kylmänä käyntiin,sitten kuumailmapuhaltimella puolille lämpöä(kuitenkin järki päässä,ettei sula).jos tipahtaa taas kolmelle,voisi puolassa kuvitella olevan vikaa...
Leave a comment:
Leave a comment: