318is käy kolmella pytyllä

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • makew3
    replied
    Mulla kävi is kans vajakkina ongelma hävis ku putsas jokase puola liittimet... Voi tietty olla muustakin mutta kannattaa helpot poissulkea...

    Leave a comment:


  • tero_v
    replied
    Originally posted by full View Post
    joku ristiriita ensimäisiin viesteihin mun mielestä.. aluksi tuli pitkän tasakaasuajon aikana? hmm
    niinpä, mut ku se ei nykyään enää tee tuota. ainoastaan vaan ku se seisoo muutaman päivän?

    Leave a comment:


  • full
    replied
    Originally posted by tero_v View Post
    niin mutta kun se ei lämpöisenä tee sitä, vain silloin ku se seisoo viikon tai kauemman.

    jos tuo olis kansi vika, niin eikö se tekis sen joka käynnistyksessä?
    joku ristiriita ensimäisiin viesteihin mun mielestä.. aluksi tuli pitkän tasakaasuajon aikana? hmm

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by tero_v View Post
    niin mutta kun se ei lämpöisenä tee sitä, vain silloin ku se seisoo viikon tai kauemman.

    jos tuo olis kansi vika, niin eikö se tekis sen joka käynnistyksessä?
    Kyllä juu, varmasti joka kylmäkäynnistyksessä tekisi.

    Leave a comment:


  • tero_v
    replied
    Originally posted by killerbmw View Post
    Puola vialta kuulostaa.. Voit testata sen ainakin niin että ajat autolla niin kauan että yks pytty putoaa pois ja sitten testaat et mikä pytty se on. Ja sitten vaihdat puolien paikkaa ja jos sitten tipahtaa eri pytty pelistä niin on puola rikki. Näin ainakin omassa vian totesin.
    niin mutta kun se ei lämpöisenä tee sitä, vain silloin ku se seisoo viikon tai kauemman.

    jos tuo olis kansi vika, niin eikö se tekis sen joka käynnistyksessä?

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Mulla oli oli samanlainen ongelma joskus eräässä muun merkkisessä autossa, kylmiltään ja varsinkin talvella ei lähtenyt ilman lohkoa ollenkaan käyntiin ja silloinkin 2-3 pytyllä, mut sitten kun vähän lämmitti konetta niin pelas tosi hyvin.

    Lämpösenä ei ollut mitään ongelmia mutta kylmiltään oli vajaita pyttyjä pienen hetken.

    Syyksi löytyi haljennut kansi

    Leave a comment:


  • killerbmw
    replied
    Puola vialta kuulostaa.. Voit testata sen ainakin niin että ajat autolla niin kauan että yks pytty putoaa pois ja sitten testaat et mikä pytty se on. Ja sitten vaihdat puolien paikkaa ja jos sitten tipahtaa eri pytty pelistä niin on puola rikki. Näin ainakin omassa vian totesin.

    Leave a comment:


  • tero_v
    replied
    ei ole öljyä tulpan reijissä

    Leave a comment:


  • TheFlb
    replied
    Ne tulppareikien ympärille tulevat tiivisteet menevät tosi helposti pois paikoiltaan ku laittaa venakopan takas, varsinki jos niitä ei uusi samalla (uudet istuu tiukemmin...)

    Ja sit se öljy kyl valuu sinne tulpan reikään...

    Leave a comment:


  • tero_v
    replied
    on muuten sellainen tää auto, että ku päivittäin ajaa, niin pelaa, mut ku seisoo viikon ja laittaa käyntiin, niin kieroksilla toimii ja tyhjäkäynnillä käy 3, kunnes n. 10sek. päästä rupeaa toimimaan.

    ja joskus ku seisoo kauemman, niin käy 3 pytyllä, kunnes lämpiää.

    tämä selvästi tykkää kun sillä ajetaan

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by TeeDee View Post
    No silleen, että kun kone käy öljy kiertää, sitä on siis venttikopassakin. Kun sammutat koneen, kone jäähtyy ja öljy valuu alaspäin. Kun lähti sitten ja käynnisti koneen niin toimi jonkun aikaa täysin normaalisti ja sitten alkoi taas nykimään.
    Öljy ei valu m42-koneen tulpan kolosta mihinkään...

    Leave a comment:


  • TeeDee
    replied
    Originally posted by isowner View Post
    miten se öljy voisi vaikuttaa siellä tulpanreijissä vain lämpimänä?jos kerran jäähdyttyään toimii taas ok...?:think
    No silleen, että kun kone käy öljy kiertää, sitä on siis venttikopassakin. Kun sammutat koneen, kone jäähtyy ja öljy valuu alaspäin. Kun lähti sitten ja käynnisti koneen niin toimi jonkun aikaa täysin normaalisti ja sitten alkoi taas nykimään.

    Leave a comment:


  • isowner
    replied
    miten se öljy voisi vaikuttaa siellä tulpanreijissä vain lämpimänä?jos kerran jäähdyttyään toimii taas ok...?:think

    Leave a comment:


  • TeeDee
    replied
    Originally posted by tero_v View Post
    noku sekin on uusi, ku tein jäköpää remontin syksyllä ja vaihdoin nostajat, niin vaihdoin tiivisteen uuteen, niin tuskin vuotaa, mut voishan sen kuitenkin tarkistaa.
    En tiä miten tuossa koneessa, mutta ainakin juuri m50b25 alkaa vuotamaan todella helposti. Ei ole niin iso homma tarkistaa etteikö se kannattaisi.

    Leave a comment:


  • isowner
    replied
    laitappa auto kylmänä käyntiin,sitten kuumailmapuhaltimella puolille lämpöä(kuitenkin järki päässä,ettei sula).jos tipahtaa taas kolmelle,voisi puolassa kuvitella olevan vikaa...

    Leave a comment:

Working...
X