Tosiaan laitettiin tänään H&R 40/15mm satsi vakioiskareiden kanssa alle ja todella hämmentävästi madalsi??:think Vakiojousien kanssa korkeudet kaaresta vanteen keskiöön oli etu 345mm ja taka 340mm! Lyötiin madallus jouset alle ja heti huomasin että nyt ei tullut sellasta lookkia mitä hain! H&R jousien kanssa tippui näin etu 330mm ja taka 290mm. Mitä vittua!!!??? Auto tippui takaa 5cm ja edestä n.1,5cm. Meni vähän väärinpäin nuo madallukset Auttaakaa, missä vika??:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 outo madallus??
Collapse
X
-
Originally posted by goldenm View PostMinulla tuli kyllä samojen jousien kanssa onnistunut lopputulos.. Oudolta kuulostaa mikäli kaikki kasattiin oikein??
Comment
-
-
Jos jousisatsi onkin tullut nurinkurisena... eli 15/40 eli etujousien madallus 15mm ja takajousien 40mm...G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostJos jousisatsi onkin tullut nurinkurisena... eli 15/40 eli etujousien madallus 15mm ja takajousien 40mm...
Comment
-
-
Vertasitko uutta ja vanhaa jousta vierekkäin?? oliko selvästi uusi lyhyempi vanhaa nähden?? Itse vertailin ex-bimmeristä kun vaihdettiin jousia niin selkeä ero oli...
Joka tapauksessa aika outo tapaus sulla... :thinkG30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostTuohan on jo noilla "vakio"jousilla kaukana orggismitoista:
normi: e/t 386mm/328mm
"sport": e/t 371mm/317mm
"rough road" e/t 406mm/348mm
,että olikohan ne KL:n jouset minkä merkkiset/millä osanumerolla?
tai sitten ihan vaan cabrion/touringin...
edit: näyttäis tosiaan olevan kl:ssä myynnissä noita vaunun vetoon tarkoitettuja vahvistettuja jousia E36:een...Last edited by bemu2000; 13-03-2008, 01:10.
Comment
-
-
Vertaukseksi, tältä mun entinen E36 318is coupe näytti H&R -40/15 jousilla ja vakioiskareilla. Edessä ~340 mm ja takana ~320 mm navan keskeltä kaareen. Tankissa 30 litraa bensaa. Muuten tyhjä auto.Last edited by Ha2; 13-03-2008, 08:37.E61 525d LCI
Comment
-
-
Aivan sama perseen tontitus tapahtu meikäläisen -92 coupeen laadukkailla(?) Elit-jousilla. 40/20 madallus ja uudet boget takaiskareiksi. Katsastusmies mittasi takaa 295mm ja edestä 315mm. Eli kahden sentin ero ihan väärään suuntaan prkl. Eihän sen näin pitänyt mennä-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostTosiaan laitettiin tänään H&R 40/15mm satsi vakioiskareiden kanssa alle ja todella hämmentävästi madalsi??:think Vakiojousien kanssa korkeudet kaaresta vanteen keskiöön oli etu 345mm ja taka 340mm! Lyötiin madallus jouset alle ja heti huomasin että nyt ei tullut sellasta lookkia mitä hain! H&R jousien kanssa tippui näin etu 330mm ja taka 290mm. Mitä vittua!!!??? Auto tippui takaa 5cm ja edestä n.1,5cm. Meni vähän väärinpäin nuo madallukset Auttaakaa, missä vika??:think
Comment
-
Comment