Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 328i imusarjan vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kt10734
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2008
    • 370
    • Uusimaa

    E36 328i imusarjan vaihto

    Kiitos kaikille kulutuslukemiin vastanneille!

    Nyt olisi tarjolla 328i, jossa on 325:sen imusarja.

    1) Onko kokemuksia muutoksen vaikutuksista vääntöön tai kulutukseen?
    2) Muita kokemuksia muutoksesta?
    3) Kannattaako ostaa auto arkikäyttöön?
    4) Voiko muutoksen perua tarvittaessa, jos saa orkkis-imusarjan mukaan?

    Kiitos jo etukäteen vastauksista!!!


    Monen monta Bemua + muutama harhalaukaus...

  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6707
    • PK-seutu

    #2
    Originally posted by kt10734 View Post
    Kiitos kaikille kulutuslukemiin vastanneille!

    Nyt olisi tarjolla 328i, jossa on 325:sen imusarja.

    1) Onko kokemuksia muutoksen vaikutuksista vääntöön tai kulutukseen?
    2) Muita kokemuksia muutoksesta?
    3) Kannattaako ostaa auto arkikäyttöön?
    4) Voiko muutoksen perua tarvittaessa, jos saa orkkis-imusarjan mukaan?

    Kiitos jo etukäteen vastauksista!!!
    Lisää tehoa. Huonona puolena kulutus nousee hieman. Ei kannata stressata asiaa sen pidempään. Jokainen joka on tuon muutoksen tehnyt ei vaihtaisi sitä mistään hinnasta takaisin.

    Ne kellä ei kyseistä muutosta ole tehtynä selittelevät jotain vähänevästä alaväännöstä tai yrittävät muuten paheksua asiaa joka heiltä puuttuu.

    Eli siis älä anna tuon ainakaan estää kauppoja
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

    Comment

    • Gonzalez
      BTCF Member
      • Jun 2003
      • 2632
      • Seinäjoki

      #3
      Samalla linjalla Pyrozin kanssa, paitsi että kulutuksessa en ole itse huomannut minkäänlaista eroa. Täysin samoja lukemia oma ajotietokone on näytellyt niin ennen kuin jälkeenkin.

      Paras modi pikkurahalla kakskasiin. Hyvä vaan jos on valmiiksi tehty, olisit ensimmäisenä sitä kuitenkin suunnittelemassa kun auto olisi pihassa...
      530d GT F07 2010
      325i E30 Cabriolet 1987

      Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

      Comment

      • kt10734
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2008
        • 370
        • Uusimaa

        #4
        Originally posted by Gonzalez View Post
        Samalla linjalla Pyrozin kanssa, paitsi että kulutuksessa en ole itse huomannut minkäänlaista eroa. Täysin samoja lukemia oma ajotietokone on näytellyt niin ennen kuin jälkeenkin.

        Paras modi pikkurahalla kakskasiin. Hyvä vaan jos on valmiiksi tehty, olisit ensimmäisenä sitä kuitenkin suunnittelemassa kun auto olisi pihassa...
        Ja menee päästöistä läpi niinkuin ennekin?


        Monen monta Bemua + muutama harhalaukaus...

        Comment

        • Kapanos
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2006
          • 1394
          • Kirkkonummen Westend

          #5
          Meneekö tosiaan päästöistä läpi ja palikat menee suoraan paikoilleen? että on lähes "samanlainen"
          E30 M50tic -90
          E34 M5 -90
          E91 325d M-sport -07
          Ford F100 -53 LS edition

          Comment

          • Tomba87
            BTCF Member
            • Oct 2004
            • 4029
            • Imatra

            #6
            Se on todettu että teho nousee, mutta paraneeko käytännön suorituskyky?
            Luukku auki ja risut kyytiin

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #7
              Originally posted by Kapanos View Post
              Meneekö tosiaan päästöistä läpi ja palikat menee suoraan paikoilleen? että on lähes "samanlainen"
              ei sovi suoraan... foorumilta löytyy aika paljon juttua siitä modauksesta.
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • kt10734
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2008
                • 370
                • Uusimaa

                #8
                Kone pitää ilmeisesti säätää muutoksen jälkeen? Pitääkö ilmamäärämittari olla 325:sen vai riittääkö pelkän imusarjan vaihto? Mistä tunnistan, että kaikki tarvittavat palikat on vaihdettu? :think

                Kiitos kärsivällisyydestä!


                Monen monta Bemua + muutama harhalaukaus...

                Comment

                • bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17799
                  • Jämsä

                  #9
                  Originally posted by kt10734 View Post
                  Kone pitää ilmeisesti säätää muutoksen jälkeen? Pitääkö ilmamäärämittari olla 325:sen vai riittääkö pelkän imusarjan vaihto? Mistä tunnistan, että kaikki tarvittavat palikat on vaihdettu? :think

                  Kiitos kärsivällisyydestä!
                  ei tarvi vaihtaa kun pelkkä imusarja...
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

                  Comment

                  • Hunni
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2004
                    • 621
                    • Toijala

                    #10
                    Tuli eilen vähän katseltua, että millanen homma toi vaihtaminen mahtaa olla. Suurin kysymysmerkki on se hässäkkä siellä imusarjan pohjassa. Mistä se irrotetaan ja missä vaiheessa jne. Mitä kaikkea tarkkaan ottaen tarvii irrottaa? Se kuitenkin nousee ilmeisesti sarjan mukana ylös, mutta mitä kaikenmaailman systeemejä siinä on kiinni?
                    BMW 330e Touring -21
                    Ex: BMW 530d Touring -08 - BMW 320d Touring -08 - BMW 320i Touring -04 - BMW 328i Cabriolet -96 - BMW 320i Touring -01 - BMW 528iA Touring -99 - BMW 520i -87 - BMW 318i -88 - BMW 518i -86 - BMW 320i Coupe -94

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎