Jöös. Täähä o hyvä foorumi, oisin saattanu jopa hakea ton jo suorilta... Pitää osata olla vaativa asiakas Kiitos kovasti, minä noob kun en noista tommosista ilmastoinnin napeista sun muista tiiä mittää...
Mutta kilsoja niin paljon enemmän, että toisella ajaisin 2-3v (riippuen ajomäärästä) samaan kilsamäärään. Ja en puolustele mitenkään tätä liikkeen myymää 323i. Mulla on vaan +200tkm ajettujen autojen kammo.
Mutta kilsoja niin paljon enemmän, että toisella ajaisin 2-3v (riippuen ajomäärästä) samaan kilsamäärään. Ja en puolustele mitenkään tätä liikkeen myymää 323i. Mulla on vaan +200tkm ajettujen autojen kammo.
Jos kilsoja lähetään spekuloimaan, niin tuon Tomba:n linkin autoon voi sen 70-100tkm lisätä niin ollaan oikeaa ajomäärää ainakin lähellä.
200tkm kohdalla ei bemmun nahkapenkit ja ratti ole vielä tuossa kunnossa.
Ei oo tosiaan ilmastointia. Ainakaan vakio namiskoilla.
Ja muutenkin näyttää olleen jollain teiniräpeltäjällä toi auto. Eli ei omaan silmään iske noi kaiutin ym. viritykset.
Ja mitä kertoo auton omistajasta, joka ei tiedä onko siellä hihna vai ketju .
Käy katsomassa ja ajamassa useampaa yksilöä niin saat vertailupohjaa kyseisestä automallista..
Äläkä osta päättömällä tohinalla ensimmäistä vastaantullutta..
Tällä periaatteella varmistaa itsellensä sen, ettei tule sitä kuuluisaa ostokrapulaa eli käytännössä
harmittavaa vikaostosta joka aiheuttaa päänvaivaa..
Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Käy katsomassa ja ajamassa useampaa yksilöä niin saat vertailupohjaa kyseisestä automallista..
Äläkä osta päättömällä tohinalla ensimmäistä vastaantullutta..
Tällä periaatteella varmistaa itsellensä sen, ettei tule sitä kuuluisaa ostokrapulaa eli käytännössä
harmittavaa vikaostosta joka aiheuttaa päänvaivaa..
Tämä on pelkkää asiaa..Ellei autoista aikaisempaa kokemusta ole, niin kannattaa AINA vertailla..Ei niitä hyviä ja hienoa vain yhtä ole, kyllä niitä on useampia.
Esim. 50tkm ero mittaristossa ei tosiaankaan kerro autosta yhtään mitään.
Se auton oikea kunto ratkaisee.
Jos autot ovat samankuntoisia, itse maksaisin vaikka tonnin/kaksi enemmän 50tkm vähemmän ajetusta.
Jos hintahaitari on vaikka 8-10te niin siihen väliin mahtuu monenlaista kulkupeliä. Tottakait kannattaa aina ostaa se itselle paras mahdollinen ja mieluinen vehje.
Päätös tehtiin, tuo harakanpesä jätetään tuonne mätänemään ja lähetään Tervakoskelle torstaina. Siinä kärryssä on hintalaatusuhde kohdallaa, jos se kunnossa on.
Mulla on yks bemariasiantuntija mukana ja me käytetään se auto autotohtoril tossa kuntotarkastukses viel varmuude vuoks.
Comment