Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 luistonesto päälle????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mini1275
    Bimmer Rookie
    • Sep 2006
    • 61
    • laitila city

e36 luistonesto päälle????

no nyt tuli ostettua 323 farmari -96 300km ajettuani olen tykänny autosta oikein paljon pirun hyvä ajaa ja hiljanen ja nyt ongelmaan...piti tietysti kokeilla ilman luistonestoa autoa ja nyt en saa sitä enään päälle, onko siinä joku jippo että sen saa päälle kun ei mene vaikka painaa nappia? toimi kyllä aikasemmin kun painoin nappia mut en tiä teinkö jotain erilailla ja siitä pääsee ongelmaan numero 2...käyttöohjekirja...mistä? on niin paljon nappulaa ja hilavitkuttimia että olisi kiva tietää miten auto toimii:think
  • bamboosel
    Bimmer Rookie
    • Aug 2006
    • 31
    • Villi-Itä

varmaan sama vika ku mulla Eli vika : tuntematon. Ei mene takas päälle. huomenissa vissiin saan selville et mikä on

Comment

• Hawk_
      Bimmer Rookie
      • Jan 2007
      • 186
      • Tampere

Originally posted by mini1275 View Post
      no nyt tuli ostettua 323 farmari -96 300km ajettuani olen tykänny autosta oikein paljon pirun hyvä ajaa ja hiljanen ja nyt ongelmaan...piti tietysti kokeilla ilman luistonestoa autoa ja nyt en saa sitä enään päälle, onko siinä joku jippo että sen saa päälle kun ei mene vaikka painaa nappia? toimi kyllä aikasemmin kun painoin nappia mut en tiä teinkö jotain erilailla ja siitä pääsee ongelmaan numero 2...käyttöohjekirja...mistä? on niin paljon nappulaa ja hilavitkuttimia että olisi kiva tietää miten auto toimii:think
      Mulla oli kans joskus tämmönen että ei meinannut mennä päälle mutta sitten kun sammutin auton ja käynnistin uudestaan niin johan alko toimiin..
      ex. BMW E46 320i Sedan -03
      ex. BMW E39 530dA -01
      ex. BMW E36 328i Coupé -97
      ex. BMW E36 325i Coupè -93
      ex. BMW E36 318iS Coupè -92

Comment

• bimmerrlz
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2007
        • 363
        • Oulu

itse käyttäisin ekana akukaapeleita irti sen 15min.. saattas auttaakkin.

Comment

• mini1275
          Bimmer Rookie
          • Sep 2006
          • 61
          • laitila city

jeps kiitos neuvoista. pitää kokeilla kun rupee puunaamaan autoa kuntoon päin. toivottavasti riittää pesu ja vahaus että saa auton priimakuntoon

Comment

• MikkoK
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2007
            • 748
            • Oulu

Jaha, uus e36 touring foorumilla!? Laitahan kuvia kehiin niin pääsee ihastelemaan

Comment

• mini1275
              Bimmer Rookie
              • Sep 2006
              • 61
              • laitila city

nyt helpotti ja paljon. sain ite korjattua luistoneston. onneks ei ollu muutaku piuha irti siitä yksiköstä kaasuläpän päältä, ilmesesti ollu huonosti kiinni kun ei sellanen liitin muuten irtoa itekseen. laitetaan tarkempaa tietoa ja kuvia autosta kun saan pestyä sen esittely kuntoon

Comment

• mini1275
                Bimmer Rookie
                • Sep 2006
                • 61
                • laitila city

no nyt sit taas luistonesto vittuilee luistonesto on päällä mutta kun lähtee paikalta vauhdilla niin lähtee pois päältä ja ei saa enää päälle muutakun virrat pois ja takasi käyntiin yritin searchilla ettiä mut en ainakaa löytäny olkein samaa vikaa...
                Last edited by mini1275; 04-04-2008, 21:45.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎