Tuli nakattua tuollanen hiilikuitunen imukotelo ämmän keulille. Ja ettei vaan homma olisi käynyt liian helpoksi, ilmenikin pari jotakin seikkaa josta voisin avautua.. Onhan näitä kaiketi muutkin laitellu?
Ei varmaan yllätyksenä tule, mutta maffin johto irrallaan pelaa paremmin. Varaohjelmalle kun tietenkin heittää niin pakokaasu on mustaa.. Johto kiinni -> tyhjäkäynti humppaa vittumaisesti hieman alle sen mitä pitäisi olla. Kylmänä ei meinaa pysyä käynnissä ollenkaa ellei vähä kutittele kaasulla. Lämpösenä juurikin tuo humppaaminen ja tasakaasulla hiukan nytkähtelee. Täyskaasu kiihdytyksessä jos sattuu hyvälle päälle niin vetoja tuntus löytyvän mukavasti! Ilmansuodatinta ei varsinaisesti ole vielä kun tuonne ei mikään meinannu mahtua maf-adapterin ansiosta. Mutta jonkun sienen sinne nakkasin ja nyt ei luultavasti suodatuspinta-ala riitä tai se on liian lähellä maffia jolloin pyörteet saattaa sekottaa sen toiminnan?
Kokeilin myös lenkin kokonaan ilman putsaria jolloin tuntu liikkuvan hyvin, mutta lämmin ilma konehuoneessa tunkeutuu imukoteloon sähköisen lisäflektin kytkeydyttyä päälle ja kone meinaa sammua. Siltikin kierrokset humppaa vielä ja käy hieman katkonaisesti.
Imutorvien kiinnityksiin suihkutettiin bräkleeniä mutta tiiviltä vaikuttaa, samoten maffin kiinnitys. Muualle ei päästy suihkimaan kun vaatii kotelon irroituksen, mutta täytyy huomenna kurkata sinnekin.
Tässä kyseisessä imukotelo mallissa oli paikat jokaiselle letkulle mitä on alkuperäisessä plenumissakin. Myös imuilmanlämpöanturile oli paikka ja tosiaan tuolle maffille. Mutta joku nyt mättää.. Voisiko yksinkertaisuudessa olla että vaatii suodattimen isolla pinta-alalla ja olisi myös koteloitu.
Vai täytyykö lähteä penkkiin säädättää et sais toimimaan edes jotenkin? Maffin poistoa en suosi.
Ei varmaan yllätyksenä tule, mutta maffin johto irrallaan pelaa paremmin. Varaohjelmalle kun tietenkin heittää niin pakokaasu on mustaa.. Johto kiinni -> tyhjäkäynti humppaa vittumaisesti hieman alle sen mitä pitäisi olla. Kylmänä ei meinaa pysyä käynnissä ollenkaa ellei vähä kutittele kaasulla. Lämpösenä juurikin tuo humppaaminen ja tasakaasulla hiukan nytkähtelee. Täyskaasu kiihdytyksessä jos sattuu hyvälle päälle niin vetoja tuntus löytyvän mukavasti! Ilmansuodatinta ei varsinaisesti ole vielä kun tuonne ei mikään meinannu mahtua maf-adapterin ansiosta. Mutta jonkun sienen sinne nakkasin ja nyt ei luultavasti suodatuspinta-ala riitä tai se on liian lähellä maffia jolloin pyörteet saattaa sekottaa sen toiminnan?
Kokeilin myös lenkin kokonaan ilman putsaria jolloin tuntu liikkuvan hyvin, mutta lämmin ilma konehuoneessa tunkeutuu imukoteloon sähköisen lisäflektin kytkeydyttyä päälle ja kone meinaa sammua. Siltikin kierrokset humppaa vielä ja käy hieman katkonaisesti.
Imutorvien kiinnityksiin suihkutettiin bräkleeniä mutta tiiviltä vaikuttaa, samoten maffin kiinnitys. Muualle ei päästy suihkimaan kun vaatii kotelon irroituksen, mutta täytyy huomenna kurkata sinnekin.
Tässä kyseisessä imukotelo mallissa oli paikat jokaiselle letkulle mitä on alkuperäisessä plenumissakin. Myös imuilmanlämpöanturile oli paikka ja tosiaan tuolle maffille. Mutta joku nyt mättää.. Voisiko yksinkertaisuudessa olla että vaatii suodattimen isolla pinta-alalla ja olisi myös koteloitu.
Vai täytyykö lähteä penkkiin säädättää et sais toimimaan edes jotenkin? Maffin poistoa en suosi.
Comment