Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 316i:hin e36 325i:n kone?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Henkkatg
    Newbiemmer
    • Apr 2008
    • 3

    E36 316i:hin e36 325i:n kone?

    Sanotaan nyt ensin että auto ei tule tieliikenteeseen.

    eli mitä osia tarviin 325sesta moottorin ja lootan(kardaani....?) lisäksi että saan sen "toimimaan" tossa mun 316 mallissa..????

    esim. pitääkö kaikki sähköt olla 325:sta ja miten konehuoneen osien yhteensopivuus?????

    Kiitos jo etukäteen helpistä.
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

    #2
    Tuota tuota, eikö olisi helpompaa ostaa suoraan se 325?


    Mutta itse aiheeseen. M50 kone kaikkine apulaitteineen menee suoraan neloskoneen tilalle. Tarvitset ainakin laatikon (takakannake sama?) ja kardaanin, peräkin kannattanee vaihtaa harvempaan niin ei mene "tehot" hukkaan.

    Liitoskohta jossa koneen johtosarja yhtyy auton johtosarjaan (yleensä iso pyöreä liitin) pitäisi olla sama mutta kannattaa vilkaista että samanmoiset piuhat ovat molemmissa liittimen puoliskoissa niin ei tule savua väärästä paikasta.

    Mitä vehjettä olet rakentamassa, koska alustahan kannattaa toki päivittää vastaamaan kasvaneita tehoja
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • K.S.
      Bimmer Fanatic
      • May 2006
      • 649
      • Espoo

      #3
      Eikös tommonen kannattaisi uittaa saksasta jos ei kerta tule tieliikenteeseen.. tai vaikka 328 samantein, on suht ilmasia autoja sielläpäin.

      Comment

      • Henkkatg
        Newbiemmer
        • Apr 2008
        • 3

        #4
        Niinhän se varmaan olis kannattanu mutta auto on jo purettuna/putsattuna tallissa ja kaaria odotellaan....:think
        Last edited by Henkkatg; 10-04-2008, 21:12.

        Comment

        • Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4645
          • Tuusula

          #5
          Originally posted by Henkkatg View Post
          Niinhän se varmaan olis kannattanu mutta auto on jo purettuna/putsattuna tallissa ja kaaria odotellaan....:think
          Heh no sittenhän sille ei mitään voi kun mopo on jo karannut käsistä
          - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

          ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

          Comment

          • Henkkatg
            Newbiemmer
            • Apr 2008
            • 3

            #6
            Osaako joku sanoa Mikä perävälitys on vuoden -95 325(e36) automaatissa?

            Comment

            • Stude
              Bimmer Rookie
              • Jul 2006
              • 162
              • Mikkeli

              #7
              Originally posted by Henkkatg View Post
              Osaako joku sanoa Mikä perävälitys on vuoden -95 325(e36) automaatissa?
              Eikös siinä 3,15 ole.
              -325i sedan -92 Mauritius blau
              -Volvo S80

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16365
                • Asikkala

                #8
                Originally posted by Henkkatg View Post
                Osaako joku sanoa Mikä perävälitys on vuoden -95 325(e36) automaatissa?
                3.15 http://www.realoem.com/bmw/showparts...70&hg=33&fg=05 tämän mukaan sama kuin kovalla laatikolla olevassa.
                Oli stude sitten nopeampi...

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎