Autotonta päivää.
Ongelmani koskee kampiakselin asennontunnistimen irroitusta.
Lukijapää irtosi helposti ja johtoa seuraamalla homma vaikeutuu huomattavasti.. siis pitääkö tässä purkaa kaikki ks. johdon tieltä?
vai onko siihen helpompaa ratkaisua?
lisäksi ei ole aavistustakaan missä liitin sijaitsee..
Alfa merin merkkikirja on aivan naurettava julkaisu,jonka heitinkin juuri takkaan.. minulla on käytössä vikakoodinlukija,joka bemun käynnissä ollessa tivaa crankshaft sensoria, joka tarkoittaa huonolla lontoollani juuri tätä tunnistinta. Toisaalta jos purkaa tekniikan pois johtojen tieltä, niin pääsee ehkä paremmin käsiksi esim. varmaankin alkuperäiseen polttoainesuodattimeen ja senkin vaihtamiseen. polttoainepumppukin on menossa vaihtoon.. asebnnontunnistimen "lukupää" oli paskan peitossa.. putsasin sen ja laitoin takaisin. aivan turhaan mutta tulipahan kokeiltua.
Olisiko jotain kuvia tahi kokemusta tunnistimen liittimen sijainnista tai vaihto-operaatiosta. Moniurahihnan ja servohihnan sain pariviikkoa sitten vaihdettua ypöyksin,vaikka olihan minulla myös kaikenlaisia asiantuntijoita mukana omine mielipiteineen. teoriassa helppo homma varmaan,mutta vittumainen operaatio se oli.. se jälkeen ajoin pari viikkoa ja sitten se sama vanha yskintä alkoi jne..
Kiittäen
Wehrmacht
Ongelmani koskee kampiakselin asennontunnistimen irroitusta.
Lukijapää irtosi helposti ja johtoa seuraamalla homma vaikeutuu huomattavasti.. siis pitääkö tässä purkaa kaikki ks. johdon tieltä?
vai onko siihen helpompaa ratkaisua?
lisäksi ei ole aavistustakaan missä liitin sijaitsee..
Alfa merin merkkikirja on aivan naurettava julkaisu,jonka heitinkin juuri takkaan.. minulla on käytössä vikakoodinlukija,joka bemun käynnissä ollessa tivaa crankshaft sensoria, joka tarkoittaa huonolla lontoollani juuri tätä tunnistinta. Toisaalta jos purkaa tekniikan pois johtojen tieltä, niin pääsee ehkä paremmin käsiksi esim. varmaankin alkuperäiseen polttoainesuodattimeen ja senkin vaihtamiseen. polttoainepumppukin on menossa vaihtoon.. asebnnontunnistimen "lukupää" oli paskan peitossa.. putsasin sen ja laitoin takaisin. aivan turhaan mutta tulipahan kokeiltua.
Olisiko jotain kuvia tahi kokemusta tunnistimen liittimen sijainnista tai vaihto-operaatiosta. Moniurahihnan ja servohihnan sain pariviikkoa sitten vaihdettua ypöyksin,vaikka olihan minulla myös kaikenlaisia asiantuntijoita mukana omine mielipiteineen. teoriassa helppo homma varmaan,mutta vittumainen operaatio se oli.. se jälkeen ajoin pari viikkoa ja sitten se sama vanha yskintä alkoi jne..
Kiittäen
Wehrmacht
Comment