Elikkäs kaikki alkoi kun lähettiin ouluun vappuja viettelemään.Siinä matkalla sitten puhkes kumi, ja eihän sitä ollut sitten tunkkia matkassa että ois saanu sen renkaan vaihettua.Noh, kaveri sitten lähti tuomaan tunkin ku asu siinä vähän matkan päässä.Siinä ootellessa tietenni tuli musiikkia kuunneltua vitutuksissaan ja piti laittaa auto käyntiin ettei virrat lopu kesken.Sitten alko nousta höyry pellin alta, koska visko ilmeisesti hajalla (auto ollut minulla kuukaudenpäivät).Kaveri toi sitten sen tunkin ja auto kerkes jäähtyä jonku verran siinä rengasta vaihtaessa, että sillä pääsi sinne kaverin luo(10km) tutkimaan mitä se keittäminen teki koneelle.Ja sieltähän oli menny muovinen nesteputki poikki.Tehtiin siihen pieni patentti ja lyötiin nesteet koneeseen.
Ja sitten ilmesi itse vika: auto ei pysynyt käynnissä muuten kuin kaasua liputtelemalla.korkeilla kierroksilla nostaa kierrokset normaalisti, mutta matalilla 1000-3000rpm sitkaasti ja paukkuu putkessa.Ja ei pysy mitenkään käynnissä kun löysää kaasulta jalan.Missähän voisi olla vika? :think
Tarkistettuja asioita:
-Kipinä tulee
Ja sitten ilmesi itse vika: auto ei pysynyt käynnissä muuten kuin kaasua liputtelemalla.korkeilla kierroksilla nostaa kierrokset normaalisti, mutta matalilla 1000-3000rpm sitkaasti ja paukkuu putkessa.Ja ei pysy mitenkään käynnissä kun löysää kaasulta jalan.Missähän voisi olla vika? :think
Tarkistettuja asioita:
-Kipinä tulee
Comment