Omistan 320i tour -96 ja kaipaisin tietoa 325/328 tekniikan sopivuudesta. Jonkinverran tuota searchia käytin, muttei varsinaista tietoa löytynyt.
Sopiiko 328 pata 320:sen lootaan, onko 328/325:ssa eri välitykset tms?
Sopiiko 325 kone 320:sen lootaan?
Perävälitystä voisi muuttaa vastaamaan 328:n välitystä, meneekö 328:n murikka 320:n kardaaniin/vetareihin?
Vastaako 320:n jarrut 325/328:n jarruja?
Iskarit/jouset?
Kestääkö 320:n kytkin/laatikko?
Mitenkäs elektroniikka, ajonestot, luiston esto?
Onko -96 320:ssä pelkkä ASC vai ASC + T?
Toinen vaihtoehto (kalliimpi, vaikkei niin väliksi...) tietysti turbo/remmi -ahtaminen moottorin muutostöineen päivineen, VTT:n päätömittauksilla.
Kokemuksia, vinkkejä, tarjotkaa tavaraa.. 3,15 lukkoperää, 328M50 konetta yms.. puhtia pitäis saada, auto hyvä, tekniikka/kori kunnossa, ei viittisi vaihtaa koko autoa...
Sopiiko 328 pata 320:sen lootaan, onko 328/325:ssa eri välitykset tms?
Sopiiko 325 kone 320:sen lootaan?
Perävälitystä voisi muuttaa vastaamaan 328:n välitystä, meneekö 328:n murikka 320:n kardaaniin/vetareihin?
Vastaako 320:n jarrut 325/328:n jarruja?
Iskarit/jouset?
Kestääkö 320:n kytkin/laatikko?
Mitenkäs elektroniikka, ajonestot, luiston esto?
Onko -96 320:ssä pelkkä ASC vai ASC + T?
Toinen vaihtoehto (kalliimpi, vaikkei niin väliksi...) tietysti turbo/remmi -ahtaminen moottorin muutostöineen päivineen, VTT:n päätömittauksilla.
Kokemuksia, vinkkejä, tarjotkaa tavaraa.. 3,15 lukkoperää, 328M50 konetta yms.. puhtia pitäis saada, auto hyvä, tekniikka/kori kunnossa, ei viittisi vaihtaa koko autoa...
Comment