Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 cabrion takavalot (oikeat vai väärät?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zim,zimmer-my beamer
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 214
    • Helsinki

    e36 cabrion takavalot (oikeat vai väärät?)

    Terve

    Mulla sellainen ongelma että hankin tuohon mun e36 cabrioon puna-valko takavalot jotka on olleet kiinni coupessa! Olen ymmärtänyt että coupessa ja cabriossa on samat!!! Mutta kun noita sovittelin paikalle totesin että ei ne oikein hyvin istu!! Sivulta niinkuin valo menee liian syvälle....hmmmm! Ja tuossa mun cabriossa valot on Depo ja malli E3 ja ostamani valot on Depo E4...eli siis näköjään eri!? Mutta onko noi E4set sitten sedaniin tarkoitettu vai?
    Last edited by zim,zimmer-my beamer; 12-05-2008, 13:32.
    635csia -82, 535da m-sport -07, 530da m-sport -02, 325 cab -94, 535ia 3,7l ac schnitzer-technic -90, 535i -88
  • MarQu
    Moderator
    • Mar 2006
    • 5513
    • Vaasa

    #2
    Hmm kumma juttu ku mullaki on semmonen käsitys että cäbis ja coupes samat valot. Mä voin kattella tuosta mun cäbistä et millaset takavalot siinä on, tällä hetkellä kiinni puna/valk crystalit mutta tarkotus ostaa m3 alkuperäset valot.
    sigpic

    Comment

    • bandit
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2002
      • 489
      • oulu

      #3
      sedanin valon huomaat kyllä heti ettei passaa se on nimittäin paljon lyhempi leveyssuunnassa...ja toiseksi coupessa ja cabriossa on samat takavalot 100% varmuudella!
      NHF- Nerd Home Function

      Comment

      • Mr_Doctor
        Bimmer Fanatic
        • May 2006
        • 226
        • Parolannummi

        #4
        Toki valoissakin on valmistajakohtasia laatueroja, eli jos joku papua-uusiguinealainen alkuasukas on alasti veistänyt ne valot niin voi olla huonompi istuvuus kun bemarin alkuperäisillä valoilla.

        Comment

        • zim,zimmer-my beamer
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2004
          • 214
          • Helsinki

          #5
          Hehe, asia hoidossa. Kyllä ne valot sinne sopi sitten kun ymmärsin kiristää kunnolla ne 2 taaimmaista mutteria.
          635csia -82, 535da m-sport -07, 530da m-sport -02, 325 cab -94, 535ia 3,7l ac schnitzer-technic -90, 535i -88

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎