Niin elikkästä, kyseinen auto siis E36 325 -93, vasemman puolen ulompi alapallonivel oli todella väljä, vaihdoin uuden tilalle. Samalla vaihdoin uudet koiranluut eteen, myös tukivarsien takimmaiset puslat vaihdoin uusiin, M3 mallisiin keskellä olevalla reijällä, ovat normaaleja jäykemmät mutta eivät silti umpikumiset. Myös oikeanpuolen raidetangon sisäpää oli väljä ja vaihdoin koko tangon uuteen. Alunperin auto jonkun verran tempoli urista minne sattuu ja vetelikin.
Noh osat vaihdettu ja kappas nyt rupesi tärisyttämään rattia yli satasen vauhdeissa, tärinää, tavallaan jumputusmaista, jonka taajuus vain kasvaa kun nopeus nousee, todella epämiellyttävää. Ennestään ei tärisyttänyt. Renkaat juuri tasapainotettu. Vanteissa keskitysrenkaat. Rengastuksena toimii Nankang NS2 225/45-17" ja suuntauksetkin tehty, etupäänkin osalta camberit säädetty niin että renkaat lähes pystyssä ja casterit myös kohdallaan. Mutta vielä vaan saa kammeta ratista vastaan urissa ja tosiaan tuo tärinä.
Missähän mahtaa olla vika? Vinkkejä kehään... Kun kaikki paikat on käyty jo 100x läpi eikä missään ole väljää. Voiko johtua pelkästään nuista M3 mallisista puslista? Tuskinpa se oikea M3 tärisee nuilla puslilla...
Noh osat vaihdettu ja kappas nyt rupesi tärisyttämään rattia yli satasen vauhdeissa, tärinää, tavallaan jumputusmaista, jonka taajuus vain kasvaa kun nopeus nousee, todella epämiellyttävää. Ennestään ei tärisyttänyt. Renkaat juuri tasapainotettu. Vanteissa keskitysrenkaat. Rengastuksena toimii Nankang NS2 225/45-17" ja suuntauksetkin tehty, etupäänkin osalta camberit säädetty niin että renkaat lähes pystyssä ja casterit myös kohdallaan. Mutta vielä vaan saa kammeta ratista vastaan urissa ja tosiaan tuo tärinä.
Missähän mahtaa olla vika? Vinkkejä kehään... Kun kaikki paikat on käyty jo 100x läpi eikä missään ole väljää. Voiko johtua pelkästään nuista M3 mallisista puslista? Tuskinpa se oikea M3 tärisee nuilla puslilla...
Comment