Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325in vakio korkeus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ändi
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 1292
    • Pori

    e36 325in vakio korkeus.

    nii paljonkohan on pyörän navoista lokasuojan reunaan matkaa vakiona. :?:

    mielessä olis auton pudotus, mut ei osaa sanoa et paljonko voi pudottaa kun takapäästä on ilmeisesti aika jo tuonut auto alaspäin..

    edessä olis varaa tiputtaa varmaa 70mm mut takaa ei oo varaa tiputtaa varmaan ees 30milliä :shock:

    mielessä ois viiskypänen satsi, mut toi perän korkeus pikkusen mietityttää. :?
    sigpic
    E46 2d 330 -02
    EX.
    E36 2d 328 -97
    e92 335d -07
    330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
    Audi S4 -99 (324hp/497nm)
    Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
    Bmw 325 iA 2D -93
    Bmw 325 4d -92
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    Jos se on samaa korkeus luokkaa kun yhen tutun e36sedan. Se on vakio jousilla vielä. Takana on semmonen 40mm kaaresta renkaaseen. Mutta edessä renkaan ja kaaren väliin mahtuu pää!
    Mun mielestä siinä perä on ihan hyvä mutta keulasta reilusti pois.
    Jos taas takaa madaltaa liikaa käy sitten niin ku tulee kolme takapenkille renkaat raapii kaaria
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • Ändi
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 1292
      • Pori

      #3
      se on just samaa luokkaa :P
      aattelin et mahtaisko pysyy suht samas jos sieltäki ottais sen 50mm pois.
      tuskimpa vaan :(

      mul on takan 235/40 17 ET32 ja ne rohisee kaariin välillä jo yks päällä ajaen :oops:
      sigpic
      E46 2d 330 -02
      EX.
      E36 2d 328 -97
      e92 335d -07
      330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
      Audi S4 -99 (324hp/497nm)
      Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
      Bmw 325 iA 2D -93
      Bmw 325 4d -92

      Comment

      • Masinol
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 988
        • "Turku"

        #4
        E36:seen kannattaa pistää sellanen satsi joka madaltaa takapäätä reilusti vähemmän... esim. 50/30 tai sitten säädettävä.
        Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

        Comment

        • Karhu
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2003
          • 474
          • Kirkkonummi

          #5
          Re: e36 325in vakio korkeus.

          Searchia saa edelleen käyttää...

          Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!

          Comment

          • KLoO
            Bimmer Rookie
            • Jan 2004
            • 165
            • Keski-Suomi

            #6
            Originally posted by Masinol
            E36:seen kannattaa pistää sellanen satsi joka madaltaa takapäätä reilusti vähemmän... esim. 50/30 tai sitten säädettävä.
            Kannattaa käyttää harkintaa sen takapään madalluksen kanssa ainaki sedanissa.

            Keväällä laitoin säädettävän alustan, pudotin keulan niin, että etupyörä meni hivenen kaaren sisään, ja se näytti niin aika hyvältä. Takapään pudotin (tai nostin,kuin vaan) samalle tasolle.

            kerran rupesin parkkiksella katsomaan autoa takaapäin... :shock: Pyörät pystysuorassa ja perä oikeen iX4x4 korkeella.
            Sitten pudotin perää niin, et takapyörä meni useamman sentin kotelon sisään. Ulkonäkö parani huomattavasti. Eikä sitä noilla pyörillä varmasti kauniimmaksi enää saa. En tiedä sitten isommista ja leveämmistä pyöristä +17".

            Kannattaa mallailla muiden E36 ulkonäköä ennen kun tekee päätöksiä.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎