Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ajokilometrien tarkistus liikkeessä (e36)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

Originally posted by Jake98 View Post
    toimenpide on että trippimittarin nollaus nupikka painetaan pohjaan ja käännetään virta-avainta 2 asentoon..?

kaveri osti mun ex-e36:seni mittarissa "normaalisti" 277tkm... ja testasi sitten tuon homman kun sai tietoonsa että tuollalailla voisi nähdä "todelliset" kilometrit... ja sieltähän heilahti 355tkm... en tiedä onko aiheesta ollut puhetta aikaisemmin...?:think mutta tuli vaa mieleen...
    On ollu juttua aikaisemmin ja toi ei viittaa millään tavalla kilometreihin.

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16445
      • Asikkala

Originally posted by Jake98 View Post
      toimenpide on että trippimittarin nollaus nupikka painetaan pohjaan ja käännetään virta-avainta 2 asentoon..?

kaveri osti mun ex-e36:seni mittarissa "normaalisti" 277tkm... ja testasi sitten tuon homman kun sai tietoonsa että tuollalailla voisi nähdä "todelliset" kilometrit... ja sieltähän heilahti 355tkm... en tiedä onko aiheesta ollut puhetta aikaisemmin...?:think mutta tuli vaa mieleen...
      Ei näe km. tuolla tavalla, ne on muita lukemia. Onhan ne jossakin selitetty.

E: Jahas, hidas...

Comment

• Convertible
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2638
        • Turku

Minä olen aina tsekannut rungonnumerolla BMW:ltä huollot ja verranut niitä huoltokirjan vastaaviin. Moinen onnistuu niin saksassa kuin suomessa. Joskus ollaan soiteltu leimojen perusteella ja kyselty sitten niitä lukemia kyseisistä BMW liikkeistä.

Pari kertaa on tullut eteen, että ei sakemanni ole viitsinyt merkata huoltokirjaan kaikkia huoltoja, vaikka tehty ihan ajallaan. Sitten on laitettu huoltokirja kirjekuoreen ja leimaa hakemaan, molemmat autot on ollut E39.
        Last edited by Convertible; 13-03-2009, 14:41.
        F25 X3 35d
        E87 118i
        E46 330ti
        E46 M3
        E30 M3
        E30 M3 Convertible
        Z3 Roadster

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰