Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36,M50 johtosarjan hinnasta..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wehrmacht
    Newbiemmer
    • Nov 2007
    • 8

    E36,M50 johtosarjan hinnasta..

    Kysymyksessä olisi ohjausboksista lähtevä johtosarja, joka menee esim. juuri tuohon minulla ongelmana olleeseen kampiakselinasennontunnistimeen ja ilmeisesti jokaiseen härveliin tuolla konehuoneen puolella.
    Bemarilta tarjottiin johtosarjaa hintaan 840,- huh huh.. saako noita sarjoja jostain huokeampaan hintaan? itse ajattelin että olisi ollut vain erillinen johto mutta noup.
    Mistähän johtuu että vanhoissa bemuissa tai ainakin minun sellaisessa, esimerkiksi kampiakselin impulssianturin johto oli tosi surkeassa kunnossa.. kuiva ja halkeillut.. luulin ongelman hävinneen sen vaihdolla,mutta liittimeen johon edm. liitetään,eli johtosarja kaiketi,on samassa kunnossa kuin vanha impulssianturin johto?.. vittimainen juttu. oli pakko laittaa auto seisomaan. eipä siinä mitiä,koska harrasteautojahan nuo bemarit on ja ajaminen onnesta kiinni. kaiken ruuvaamisen jälkeen ei ole oikein enää ruuvattavaa.. kenties sypärluotettava moottori laukeaa..
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5726
    • Rovaniemi

    #2
    No olisko mitään jos laitat vaikka tänne ostoilmoituksen.. ei varmaan 100 enempää ole...
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

    Comment

    • K.S.
      Bimmer Fanatic
      • May 2006
      • 649
      • Espoo

      #3
      tai mikä estää korjaamasta sitä vanhaa viallisilta osin kuntoon, liittimiä saa myös bmw:n varaosatiskiltä. Jos kuluttaa siihen pari iltaa, ja säästää 800eur pääsee jo kelvollisiin tuntiansioihin.

      Comment

      • m-n
        Bimmer Rookie
        • Apr 2003
        • 155
        • uusimaa

        #4
        mulla olis kasikin kappaletta johtosarjoja tarjoo privaan niin katsotaan..
        E39 530d -99

        Comment

        • WSE1
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 3242
          • Suomusjärvi

          #5
          ...ja minulta löytyy liittimiä ja kaapelia.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎