eli kysymys koskee ruiskua, turbottamisen yhteydessä suuttimet tulee vaihtaa? olisiko jotain räjäytyskuvia jollain neloskoneen ruiskusta. muutenkin kaikki vinkit ja tarpeet otsikkoon liittyen olisi tervetulleita. kertokaa myös kaikki osat mitä tarvitsen ja mistä ne saan. tiedän että rahaa menee mut ostellaan pikkuhiljaa osat. tuttava jeesaa projektissa, hän on turbottanut useamman auton ja tietää mitä se vaatii mut ruiskukoneita hän ei ole yhtään turbottanut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 316i turbottaminen
Collapse
X
-
Kannattaa siitä huolimatta käyttää searchia, asiaa (ja varsinkin BS:ää) asiasta löytyy aikalailla..
Räjäytyskuvia jne löytyy www.realoem.com- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Et sie ruiskuun tarvitse muuta kuin isommat suuttimet, Isomman pumpun ja räätälöidyn softan tai säädettävän ruiskun.
Samat Osat käy teknisesti, on ruisku tai kaasari kone
Moottorina tuo on hyvä aihio. Osat käypi suoraan m20koneesta, on roiskevoitelu männille, kansi on jotenkin toimiva vakiona joskin parantaa voi ainakin keinujen kohdalta, sisällä voipi olla suoraan joko Hyvät takomännät taikka paskat tina männät. Laatikko ei kestä mitään, sekin on ratkaistu helpolla, ahtimia löytyy joka nurkasta 5 jotka on passeleita koneeseen.
Saa erittäin toimivan paketin pienellä työllä.... Ja voimaa saa aivan samalla lailla kun muistakin koneista, Pakosarjan voi myydä joka on pienellä muutoksella sopiva e36 koriin.
PS. ei siihin pala rahaa sen enempää kuin mihinkään muuhun moottoriin. Laita viestiä jos tarviit jotain hilppeitä.
Comment
-
Comment