Kun E34:ssäkin se on melkoinen viidakko, niin tuskin E36:ssa yhtään simppelimpi. Anturia, piuhaa ja komponenttia on vähän joka puolella.
Pääkomponentit, joissa sähköä kulkee:
Ulkolämpötila-anturi
Kompura plus sen rele
Kuivaimen päässä paineanturi
Kennon lämpötila-anturi
Lisäflekti
Mahdollisesti kaksoislämpötila-anturi syylärin kyljessä
Ohjainyksikkö
Ilmastoinnin sähköjen saaminen yhteen fotoon onnistuu vain räjäyttämällä koko auto... Yksittäisiä kohteita sen sijaan saa. Kärsiikö udella, että mikä on ongelma?
No, siinä mielessä ongelmaa riittää,että auto on saanut keulakopsun ja kennot rikki. Autossa on manuaali-ilmastointi, uudessa keulan johtosarjassa ei vain näytä olevan johtoja(kolmioliitintä) esim. syylärin kaksoiskytkimelle jne. ?
Eräällä foorumilaisella oli valokuvien perusteella erillinen johtosarja joka lähtee erillisenä sulakerasialta ilmastoinnin komponenteille. Valitettavasti tässä minun projektissani kaikki johdot ovat samassa nipussa sulakerasialta lähtien .
Tunnen auton tekniikkaa lisäksi huonosti(uusi bmw:n omistaja ) . Eli siis tarvitsisin vuoden -92/08 mallin ilmastoinnin/etuflektin komponenttisijoitteluista oikein kädestäpitäen informaatiota.
Eli: Missä ovat ulkolämpötila-anturi, kompuran rele, paineanturi ja muut satiaiset ?
Eli siis tarvitsisin vuoden -92/08 mallin ilmastoinnin/etuflektin komponenttisijoitteluista oikein kädestäpitäen informaatiota.
Eli: Missä ovat ulkolämpötila-anturi, kompuran rele, paineanturi ja muut satiaiset ?
Comment