Törmäsin tuollaisen laitteen ostettuani hieman oudolta tuntuvaan "vikaan"; moottorin kierrokset nousevat reilusti yli sen mitä pitäisi (n. 6500..?). Kiihdyttäessä huomasin että rundikello oli jo tapissa ja vähän ylikin, eli 7000+, eikä rajotinta vieläkään löytynyt. En nyt tietenkään lähtenyt sitä sitten kahdeksannelle tuhannelle enempää polkemaan ettei hajoa.
Eikös jotkut ns. virityslastut ainakin nosta tuota rajotinta tietojeni mukaan sinne 6800-7000? Ainoa vaan kun tuo tuntuu menevän siitäkin vielä yli. Tyhjäkäynti, kulutus ja koneen muu yleinen toimivuus on ok.
Pelottaa että ottaa pata vielä tuosta itseensä jokupäivä kiertämällä itsensä solmuun, joten onko kellään ideaa mistä voisi johtua, tai että mikä "lastu" kannattaisi vaihtaa jos se siitä on kiinni? Että se rajotin olisi kuitenkin edes siinä 6800-7k?
Eikös jotkut ns. virityslastut ainakin nosta tuota rajotinta tietojeni mukaan sinne 6800-7000? Ainoa vaan kun tuo tuntuu menevän siitäkin vielä yli. Tyhjäkäynti, kulutus ja koneen muu yleinen toimivuus on ok.
Pelottaa että ottaa pata vielä tuosta itseensä jokupäivä kiertämällä itsensä solmuun, joten onko kellään ideaa mistä voisi johtua, tai että mikä "lastu" kannattaisi vaihtaa jos se siitä on kiinni? Että se rajotin olisi kuitenkin edes siinä 6800-7k?
Comment