Niin..mulla on autossa m-sport alusta ja ajattelin madaltaa keulaa alemmaksi, mun mielestä takapään korkeus on jo hyvä. Mikä madallus määrä on riittävä mutta kuitenkin ettei talvella tarvi joka roiskeläpästä tippunutta "paakkua" kiertää. Eikös m-sport alusta tiputa n.20mm molemmista päistä. Riittääkö 40mm madallusjouset keulaan tuomaan sitä tarpeeksi tonttiin päin vai vähintään 50-60mm. Tämä madallus riippuu tietysti jousien valmistajastakin että pitääkö luvattu madallus paikkaansa. Mulla kävi ainakin 97vm honda accordis et eibach lupas 35mm tiputtavan mutta se oli käytänös 55mm.Ajattelin AP:N jouset kun hinta on niin houkutteleva(65e).
E36 touring madallus
Collapse
X
-
jos alusta on muuten hyvä, niin laita vaan madaltavat jousilautaset eteen, niin ei tarvi arpoa paljonko madaltaa...
-
just se...Originally posted by kovaluu1 View Postsiis iskarin yläpäähän tuleva lautanen ko?
Comment
-
Kannattanee katsella netistä kuvia madalletuista kolikutosista niin näkee mikä istuu omaan silmään parhaiten
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
tuolta nyt ainakin näyttäis löytyvän...Originally posted by kovaluu1 View Postmistä nuo lautaset löytää eli mikä varaosaliike myis noita ja kokemuksia ap:n jousista jos jollakin on autos..löysät..kovat..paskat..hyvät...???
http://www.autovaruste.net/
Comment
-
Mistäpä muuten löysit autovaruste.netistä jousilautaset..?Originally posted by bemu2000 View Post
Itse olen aiemmin tilannut tuolta kyseiset jousilautaset silloiseen E30:iin, mutta nyt en löytänyt niitä mistään

Kenny's Car Styling:sta löysin 10-20 milliä madaltavat lautaset mutta en ole vielä tilannut.Nyt: E39 530da touring -03 , E36 328i touring -96
Ex: E30 320i -91 , E21 320/6 -78
Comment
-
Vaikea sanoa... Laitoin niille heti sillo palautetta kun päivittivät nettisivut. Tuolta on kyllä tosi vaikea löytää yhtään mitään. Saksasta noita toki saa paljon halvemmalla...Originally posted by -Tepe- View PostMistäpä muuten löysit autovaruste.netistä jousilautaset..?
Itse olen aiemmin tilannut tuolta kyseiset jousilautaset silloiseen E30:iin, mutta nyt en löytänyt niitä mistään

Kenny's Car Styling:sta löysin 10-20 milliä madaltavat lautaset mutta en ole vielä tilannut.
Comment
-
Nostetaas vähä vanhaa ylös, kyseessä semmone juttu että toukkaa ei saa _tarpeeksi_ alas. Jomin sarja takaalta säätökiekot heivattu mäjelle mut vieläkää ei tunnu olevan tarpeeksi alhaalla takaalta. :think Mitäs porukka on tehny kun nähnyt kuitenkin enemmänki tontissa olevia?
Comment
-
Lyhyempää/jäykempää jousta sinne. Itse päivittelin just m3:sen alustan bc racingin br:ään. Keulasta laski riittävästi ja on vieläkin vissiin varaa tiputtaa ja taakse otin jo tilausvaiheessa pari senttii lyhyemmät ja pari kiloo jäykemmät jouset. Jouduin itekki tosin silti jättämään säätölevyt hyllylle ja ruuvaamaan tolpat ihan alas ennenkuin sain mieleiseksi. Vaikka ei se vieläkään liian matala ole. En tiedä halpa-alustoista mutta bc, d2 ym. Jousia saa jälkeen päin vaiheltua mukavasti. Mitenkähän mahtais onnistua itse tolpan lyhentäminen.. Bc:ssä iskarin kierrettä voisi lyhentää jolloin sitä sais ruuvattua syvemmälle, mutta mee nyt hyvää pilaamaan.Originally posted by Ryydman View PostNostetaas vähä vanhaa ylös, kyseessä semmone juttu että toukkaa ei saa _tarpeeksi_ alas. Jomin sarja takaalta säätökiekot heivattu mäjelle mut vieläkää ei tunnu olevan tarpeeksi alhaalla takaalta. :think Mitäs porukka on tehny kun nähnyt kuitenkin enemmänki tontissa olevia?
Comment
Comment