Niin..mulla on autossa m-sport alusta ja ajattelin madaltaa keulaa alemmaksi, mun mielestä takapään korkeus on jo hyvä. Mikä madallus määrä on riittävä mutta kuitenkin ettei talvella tarvi joka roiskeläpästä tippunutta "paakkua" kiertää. Eikös m-sport alusta tiputa n.20mm molemmista päistä. Riittääkö 40mm madallusjouset keulaan tuomaan sitä tarpeeksi tonttiin päin vai vähintään 50-60mm. Tämä madallus riippuu tietysti jousien valmistajastakin että pitääkö luvattu madallus paikkaansa. Mulla kävi ainakin 97vm honda accordis et eibach lupas 35mm tiputtavan mutta se oli käytänös 55mm.Ajattelin AP:N jouset kun hinta on niin houkutteleva(65e).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 touring madallus
Collapse
X
-
Originally posted by kovaluu1 View Postsiis iskarin yläpäähän tuleva lautanen ko?
Comment
-
-
Kannattanee katsella netistä kuvia madalletuista kolikutosista niin näkee mikä istuu omaan silmään parhaiten- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by kovaluu1 View Postmistä nuo lautaset löytää eli mikä varaosaliike myis noita ja kokemuksia ap:n jousista jos jollakin on autos..löysät..kovat..paskat..hyvät...???
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Post
Itse olen aiemmin tilannut tuolta kyseiset jousilautaset silloiseen E30:iin, mutta nyt en löytänyt niitä mistään
Kenny's Car Styling:sta löysin 10-20 milliä madaltavat lautaset mutta en ole vielä tilannut.Nyt: E39 530da touring -03 , E36 328i touring -96
Ex: E30 320i -91 , E21 320/6 -78
Comment
-
-
Originally posted by -Tepe- View PostMistäpä muuten löysit autovaruste.netistä jousilautaset..?
Itse olen aiemmin tilannut tuolta kyseiset jousilautaset silloiseen E30:iin, mutta nyt en löytänyt niitä mistään
Kenny's Car Styling:sta löysin 10-20 milliä madaltavat lautaset mutta en ole vielä tilannut.
Comment
-
-
Originally posted by Ryydman View PostNostetaas vähä vanhaa ylös, kyseessä semmone juttu että toukkaa ei saa _tarpeeksi_ alas. Jomin sarja takaalta säätökiekot heivattu mäjelle mut vieläkää ei tunnu olevan tarpeeksi alhaalla takaalta. :think Mitäs porukka on tehny kun nähnyt kuitenkin enemmänki tontissa olevia?
Comment
-
Comment