Moi, nyt on jonkin aikaa kuulunut sellanen ikävä räminä auton edestä keskeltä/pelkääjänpaikalta. Ääni kuuluu vain tyhjäkäynnillä tai pienillä kierroksilla , varsinkin jos on kylmä kone niin rämistää. Ulkopuolelle se ei kuitenkaan kuulu ja konepellin altaki oon koittanu kuunnella mut en ainakaan erota. heti jos antaa vähän enemmän kaasua niin loppuu. se kuulostaa ihan joltain muovin resonoinnilta, osaisko joku sanoa mistä toi ääni kuuluu , että voisko se olla jotai muuta kuin harmitonta muovien räminää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 räminä....
Collapse
X
-
Pakoputken etummainen kannake voi antaa resonanssia, jos siitä vielä on jäljellä jotain. On sielä pohjassa aika paljon muitakin suojapeltejä, jotka nekin voi roikkuilla pitkin katuja..?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
jakopäänhihna ja kiristimet vaihettu n.50km sitten merkkiliikkees , et tuskin se siitä on. toi pakoputkijuttu vois olla aika mahollinen , onko siellä eessä joku sellanen kiinnike josta vois tollasta ääntä tulla? pakoputki on täysin laho , takapöntön sisukset irti , nätisti kolisee ku potkasee..
Comment
-
-
kat suojus?
Jooh tulipa itsekin korjailtua nuo rämisevät alumiinisuojat ja pakoputken etupään kannakkeet. Mutta, katalysaattorin suojus tosiaan aiheuttaa vielä pienillä kierroksilla jonkinlaista "ruminaa". Suojus tuntuu olevan hieman irti itse katalysaattorista, oiskohan tuon korjaamiseen millasia mahdollisuuksia? Uuden katin osto ton takia ei liene järkevää kun päästöt ok eli itse kat toimii.
Comment
-
-
Mulla on kanssa tällä hetkellä resonointia pienillä kierroksilla. Tuntuu pikkuhiljaa pahenevan koko ajan, eli jotain siellä kai löystyy. Itse olen epäillyt jotain pakoputken kiinnitystä tai suojaa, mutta kun ei pääse auton alle katsomaan.
Sellainen metallinen räminä se on. Aina liikkeelle lähtiessä kuuluu, tai sitten pitää luistattaa kytkintä niinkuin mummot, tai sitten kumit katuun tyylillä joka kerta.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
Originally posted by jouskari318is View PostJooh tulipa itsekin korjailtua nuo rämisevät alumiinisuojat ja pakoputken etupään kannakkeet. Mutta, katalysaattorin suojus tosiaan aiheuttaa vielä pienillä kierroksilla jonkinlaista "ruminaa". Suojus tuntuu olevan hieman irti itse katalysaattorista, oiskohan tuon korjaamiseen millasia mahdollisuuksia? Uuden katin osto ton takia ei liene järkevää kun päästöt ok eli itse kat toimii."MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
Comment