Jostain syystä etsi- toiminto ei toimi, niin pakko aloittaa uusi threadi..
Eli kyseessä vm. 92, 316 e36.
Sammui ensimmäisen kerran 100m pihasta, varottelematta.
Lähti sammumisen jälkeen käymään ja kävi aina noin 10 sekuntia ihan nätisti, kunnes sammui. Reagoi kaasuun, tyhjäkäynti ok, mutta sammui vaan noin 10 sekunnin kuluttua.
No, hetken odoteltuani kokeilin 20nennen kerran, niin kosla jäikin käyntiin, ja ajoin kyläpaikasta kotiin, noin 30km ilman ongelmia. Tai lähes kotiin, kun jäi noin 100m kotipihasta, kun alkoi taas nuo em. ongelmat.
Tökkäsin strobon puolalta virranjakajalle lähtevään piuhaan, niin aina juuri ennen kuin auto sammuu, kipinä lakkaa tulemasta. Ja mikä oudointa: kun auto on sammunut, strobo jatkaakin yhtäkkiä vilkkumista noin 2-3 sekuntia.. Eli puola antaa kipinää vaikka auto onkin jo sammunut.
Perheen toisessa ajokissa oli lähes yhtä mystinen vika, kävi vähän aikaa, ja sitten sammui. Ihan oikea vikakin löytyi: puola oli rikki, löi läpi lämmetessään. Mutta eipä antanut "jälkikikpinää", kuten tämä e36 nyt tekee.
Koetin etsiä missä tässä vekottimessa on puolaa ohjaava sytytysyksikkö, mutta enpä löytänyt kissojen ja korienkaan kanssa.. Ajattelin vaan että josko se, tai jokin tunnistin olisi sökönä?
Eikös se ole kampuran asentotunistin, joka on siinä kampiakselin ulkoisella "hammasrattaalla", moottorin etupuolella?
Mutta missäs on nokka-akselin anturi?
Onko kenelläkään antaa vihjeitä, miten tuon maanteiden kulkurin saa taas motivoitua liikkeelle?
Eli kyseessä vm. 92, 316 e36.
Sammui ensimmäisen kerran 100m pihasta, varottelematta.
Lähti sammumisen jälkeen käymään ja kävi aina noin 10 sekuntia ihan nätisti, kunnes sammui. Reagoi kaasuun, tyhjäkäynti ok, mutta sammui vaan noin 10 sekunnin kuluttua.
No, hetken odoteltuani kokeilin 20nennen kerran, niin kosla jäikin käyntiin, ja ajoin kyläpaikasta kotiin, noin 30km ilman ongelmia. Tai lähes kotiin, kun jäi noin 100m kotipihasta, kun alkoi taas nuo em. ongelmat.
Tökkäsin strobon puolalta virranjakajalle lähtevään piuhaan, niin aina juuri ennen kuin auto sammuu, kipinä lakkaa tulemasta. Ja mikä oudointa: kun auto on sammunut, strobo jatkaakin yhtäkkiä vilkkumista noin 2-3 sekuntia.. Eli puola antaa kipinää vaikka auto onkin jo sammunut.
Perheen toisessa ajokissa oli lähes yhtä mystinen vika, kävi vähän aikaa, ja sitten sammui. Ihan oikea vikakin löytyi: puola oli rikki, löi läpi lämmetessään. Mutta eipä antanut "jälkikikpinää", kuten tämä e36 nyt tekee.
Koetin etsiä missä tässä vekottimessa on puolaa ohjaava sytytysyksikkö, mutta enpä löytänyt kissojen ja korienkaan kanssa.. Ajattelin vaan että josko se, tai jokin tunnistin olisi sökönä?
Eikös se ole kampuran asentotunistin, joka on siinä kampiakselin ulkoisella "hammasrattaalla", moottorin etupuolella?
Mutta missäs on nokka-akselin anturi?
Onko kenelläkään antaa vihjeitä, miten tuon maanteiden kulkurin saa taas motivoitua liikkeelle?
Comment