Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 -95 Bensaputki poikki (tankista -> moottoriin)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Splatzer
    Newbiemmer
    • Feb 2008
    • 3

E36 -95 Bensaputki poikki (tankista -> moottoriin)

Onko bensaputki kovatöinen vaihtaa itse? Tosin joku pikkupaja tekee varmaan sen suht sopuhintaan. Putki on siis bensapumpun jälkeen suunnilleen keskeltä autoa poikki

Muilla kokemuksia bensaputken vaihdosta tai mitä tämä maksaa?
    Rahalla Saa Ja Hevosella Pääsee
  • Kouris
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 700

Originally posted by Splatzer View Post
    Onko bensaputki kovatöinen vaihtaa itse? Tosin joku pikkupaja tekee varmaan sen suht sopuhintaan. Putki on siis bensapumpun jälkeen suunnilleen keskeltä autoa poikki

En ole vaihtanut mutta mielestäni on hyvin tarjolla eli ei ole vaikea vaihtaa. Ainakin molemmissa päissä liitos letkuun on hyvin käsillä. Kannattaa tarkastaa siellä alla näkyvien bensa letkujen kunto samalla. Miulla vuoden ollut trelleborg merkkinen letku halkeamia täysi.

Comment

• insp
      BTCF Member
      • Sep 2002
      • 826
      • Iittala

Originally posted by Splatzer View Post

Mikäli mitään romua ei ole tiellä niin eise itse vaihtaminen niin vaikeaa ole, vaan se että montako putken pidikettä saat auki ilman hajottamista. Ainakin e34 menee kaikki putket takapalkin "sisäpuolelta", jossa ei ole paljoa tilaa askarrella, ne myös vielä menee takapäässä ylhäällä, eli juuri siellä missä on perä ja kaikki muut tiellä.

Sanotaanko jos kaikki menee päin persettä niin helposti siinä päivä jos toinenkin tuhraantuu, jos ei niin ehkä päivässä.

Itsellä meni 1 ilta vaihtaa jarru- ja bensaputket kun oli tankki ja taka-akseli poissa. Olin siis jo edellisenä iltana repiny vahat pois (myös kiinnikkeet, noin 50% hajosi), ostin toki kaikki uudet kiinnikkeet niin sai nekin sitten helpommin takaisin.
      ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎