Marmorilla maksoi 34e...
Laitoin kumminkin nyt kiinni ton mikä tarvike mulle oli myyty ja ihan hyvin se sitten kumminki pelas vaikka oli erivärinen ja ihan erinäkönen mittauspääkin...
e36 325 lämpötila-anturi **OSAN TUNNISTUS**
Collapse
X
-
Vois olla hyvä idea, kl:ssa makso reilun kympin, tuskin marmorilla on sen kalliimpi.
Leave a comment:
-
Pitääsköhän palauttaa suosiolla toi mun palikka sinne tarvike liikkeeseen ja hakea marmoritiskiltä oikee osa. Nii saa ainakin huomenna kiinni(ettei tarvi taas odotella ja arpoa), kun meen tallille (40 km) päähän.
Luulis ettei mitn miljoonaa maksa marmoritiskilläkään.
Leave a comment:
-
Tämä on mitä haet 6314 Lämpötila-anturi 2-nap. sininen ja löytyy KL:sta.Ja se toinen anturi on tarvike valmistajan versio, ei voi verrata alkuperäiseen, joka on Realoem:ssä.Originally posted by Wiking View PostEi ainakaan näy kl-varaosien sivuilla.....
Ja realoemista katsottuna imuilman lämpötila-anturi on vieläkin pidempi kuin moottorin ja toi mun omahan on lyhyt..
Leave a comment:
-
Kuvan kampe kyllä näyttää ilman lämpötilaa mittaavalta anturilta koska se lämpövastus on tuossa ihan nakuna.
Leave a comment:
-
Ei ainakaan näy kl-varaosien sivuilla.....Originally posted by Kele View PostKovin paljon muistuttaa imuilman lämpöanturia, no onhan sekin DME:n lämpötila-anturi. Ite tilasin ko. sinisen anturin KL-varaosista ja tuli kerralla oikea.
Ja realoemista katsottuna imuilman lämpötila-anturi on vieläkin pidempi kuin moottorin ja toi mun omahan on lyhyt..
Leave a comment:
-
Originally posted by Wiking View PostElikkäs liitin on samanlainen, mut siihe se sit melkein loppuukin....
Osaasko joku kertoa, että onko tämä vain jonkun TARVIKE-valmistajan näkemys ecun lämpötila-anturista?

Maksoi perjaattees 28e, koska mulla oli ekaksi 4-napanen ja se maksoi sen verran. Ja kun vaihdoin sen 4napasen tohon niin (tottapa kun on halvempi tää 2-nap) sanoi että se on näin hyvä.....
Tommosta nro 8 anturia mäkin olin ostamassa kun se kerta on rikki, mut mulla vaan ei oo nyt tietoo myytiinkö mulle oikeeta nyt sitten kun väri ja ulkonäkö ei täsmää.. Omasta autota en ole vanhaa viel irroittanut, mutta uskon et se on samanlainen kuin armageddonilla.
Kovin paljon muistuttaa imuilman lämpöanturia, no onhan sekin DME:n lämpötila-anturi. Ite tilasin ko. sinisen anturin KL-varaosista ja tuli kerralla oikea.
Leave a comment:
-
[quote=Wiking;1339512]Ja bensaan pari kertaa osan arvo
Kait koitan sit tolla ja kiroon uudellaan jossei auta....Last edited by armageddon; 16-09-2008, 22:28.
Leave a comment:
-
uus malli tai täysin väärä osa mut fae mullaki oli voin laittaa postis ton sinisen kokeilu 20€ ja toimitus, tai jos et tuu käymää ja kokeilee.. eihän tohon mee aikaa juuri mitään, ku kokeilee...lenkki avain ja kax lappariaOriginally posted by Wiking View Post
Last edited by armageddon; 16-09-2008, 22:21.
Leave a comment:
-
Elikkäs liitin on samanlainen, mut siihe se sit melkein loppuukin....
Osaasko joku kertoa, että onko tämä vain jonkun TARVIKE-valmistajan näkemys ecun lämpötila-anturista?

Maksoi perjaattees 28e, koska mulla oli ekaksi 4-napanen ja se maksoi sen verran. Ja kun vaihdoin sen 4napasen tohon niin (tottapa kun on halvempi tää 2-nap) sanoi että se on näin hyvä.....
Tommosta nro 8 anturia mäkin olin ostamassa kun se kerta on rikki, mut mulla vaan ei oo nyt tietoo myytiinkö mulle oikeeta nyt sitten kun väri ja ulkonäkö ei täsmää.. Omasta autota en ole vanhaa viel irroittanut, mutta uskon et se on samanlainen kuin armageddonilla.Last edited by Wiking; 16-09-2008, 22:12.
Leave a comment:
-
kui...tälläinen mittaa lämmötOriginally posted by Wiking View PostVoinu ny vittu...
Mitähä ne on nyt mulle myyny
Meen ottaan kuvan.....
paljo makso
eli mun käsitääkseni se on toi nro.8 http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=15Last edited by armageddon; 16-09-2008, 22:06.
Leave a comment:
-
Voinu ny vittu...
Mitähä ne on nyt mulle myyny
Meen ottaan kuvan.....
Leave a comment:
-
eka mittarin sit uus motronicin ja sit käytetty motronicin
[/ATTACH]Originally posted by armageddon View Postoota käyn kattoo ja sit editoin tän... nonii kattoin kahta motronicin anturia ja yhtä mittarin anturia,nii siin o sellanen ero et nää motronicin anturit ovat hivenen pidempiä anturi osallta ja toki se kierre on eri laitan kuvan
Leave a comment:
-
oota käyn kattoo ja sit editoin tän... nonii kattoin kahta motronicin anturia ja yhtä mittarin anturia,nii siin o sellanen ero et nää motronicin anturit ovat hivenen pidempiä anturi osallta ja toki se kierre on eri laitan kuvan, korjaan mortonicin anturin päät lyhempiäOriginally posted by Wiking View PostNo onkos sulla irti sellasta liitintä??
Toi mun musta minkä oon justihi hakenu on mun mielestä m12 kierteellä ja siin kärjessä näkyy sellaset 2 lankaa, joita yhdistää tulitikun pään kokonen möltti ruskeaa ainetta...
Eli onkohan nyt sitten veteen upotettava vai ei :think
Ite en ehkä tollasta veteen laittasi ekana
Et semmonen umpinainen pää olis ehkä parempi vedekierron sekaan
Last edited by armageddon; 16-09-2008, 22:19.
Leave a comment:
Leave a comment: