Onko kenellääkään kokemusta otsikon mukaisen auton öljypohjan tiivisteen vaihdosta? Sillä kyselen että osaan vähän varautua ajallisesta jobiin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 M3 3,0l öljypohjan tiivisteen vaihto
Collapse
X
-
Ei ihan sama mutta melkein...
Liikkeessä vaihdettiin toi mun E36 M3 3,2, koska olen hysteerinen.
Siellä meni aikaa 8 tuntia. Kaikki oli lähtenyt mukavasti irti.
8-10 tuntiin varauduin.
Tuskin toi sun malli on kovinkaan paljon erilainen...No coffee breaks... No weekends... No sick days...
"What do I do? I'm a athlete & yeah, it's a job. Only the day doesn't start at 9 & it won't end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It's not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."
-
-
No vaihdoin itse vuos sitten eikä tuohon menny kun jokunen tunti, oliskohan ollu joku 6 tuntii ei paha homma sinällään kun auton saa vaan nosturille...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
M3 -94
318 is class 2 -94
320 -97
325 -91
325 -84
www.zatzy.com
Comment
-
-
Kannattaa sitten ennen purkamista varmistaa,että öljyvuoto on varmasti ö-p:n tiivisteessä.Omassa exässä vuoto oli moottorin lohkossa olevassa öljykanavan takaiskuventtiilissä.Siitä sen ympäriltä valutti lohkoa pitkin öljypohjan saumaan ja näytti äkkisiltään kuin pohjan tiiviste vuotaisi.Ko. osa oli v-mäisessä paikassa pakosarjan takana lohkon takapäässä.Muillakin ollut vuotoa samassa osassa.Haulla löytyy varmasti juttua.
Comment
-
Comment