Tuossa omassa autossa(e36 325i -92) on laatikossa sen verran vikaa, että kun vaihtaa korkeammilla kierroksilla kolmos vaihteen silmään kuuluu pieni rusaus, vaihdelaatikko ei pahemmin vastustele vaihteen vaihtamista.
Onko laatikosta mennyt sitten 3 synkro(t) vai mikä?
Kannattaako mielestänne vaihtaa toinen käytetty vaihdelaatikko nykyisen tilalle vai vaihtaa/vaihdattaa hajonnut osa. Sen verran sain tietoa kalasteltua, että vaihdelaatikko taitaa olla getrag S5D 250G ja käytettynä vaikkuttaisi olevan 400€ - 500€, mutta jostain luin että tähän kävisi myös moottorin puolesta pienempienkin koneiden vaihdelaatikot, onko tämä totta. Jos on kestävätkö ne, vai onko ne tuomittu hajoamaan heti kun sellaisen tähän asentaa?
Onko laatikosta mennyt sitten 3 synkro(t) vai mikä?
Kannattaako mielestänne vaihtaa toinen käytetty vaihdelaatikko nykyisen tilalle vai vaihtaa/vaihdattaa hajonnut osa. Sen verran sain tietoa kalasteltua, että vaihdelaatikko taitaa olla getrag S5D 250G ja käytettynä vaikkuttaisi olevan 400€ - 500€, mutta jostain luin että tähän kävisi myös moottorin puolesta pienempienkin koneiden vaihdelaatikot, onko tämä totta. Jos on kestävätkö ne, vai onko ne tuomittu hajoamaan heti kun sellaisen tähän asentaa?