Originally posted by Make H.
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 bensankulutus
Collapse
X
-
:: www.aurium-music.net ::
-
-
Originally posted by zekelius View Posthmm, wat. Mun -89 325i vetää maantiellä vakkarilla ajettaessa 8.2L/100. Ja kulutus on laskettu pomminvarmalla tankkausmenetelmällä tuhlaten n. 40 litraa menovettä. Kylällä se syö sen mitä sinne laittaaki. ajotavasta riippuen, 13-15L/100km. Mutta siis kerran tai pari oon tainnu päästä johonki 9 litran tietämille, muuten kulutus maantiellä aina karvan päälle 10litraa vaikka kuinka tasakaasulla yrittäis ajaa turhia ohituksia ja vedätyksiä välttäen
. Kaupungissa vie yleensä sen saman verran ku itselläs. Ja itsellä muuten myös uudempi "3-rivinen" motronic vm. -89. Ei ole vähäpäästöinen, eikä ole kattia, lambda on. Keskikulutus pyörii siinä vajaa 12L/100km tietämillä.
Last edited by Make H.; 03-11-2008, 18:32.
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostJoo mut eipä tos omassa mitään vakkaria olekaan. Mutta siis kerran tai pari oon tainnu päästä johonki 9 litran tietämille, muuten kulutus maantiellä aina karvan päälle 10litraa vaikka kuinka tasakaasulla yrittäis ajaa turhia ohituksia ja vedätyksiä välttäen
. Kaupungissa vie yleensä sen saman verran ku itselläs. Ja itsellä muuten myös uudempi "3-rivinen" motronic vm. -89. Ei ole vähäpäästöinen, eikä ole kattia, lambda on. Keskikulutus pyörii siinä vajaa 12L/100km tietämillä.
:: www.aurium-music.net ::
Comment
-
Comment