Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325 bensankulutus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zekelius
    Bimmer Rookie
    • Oct 2008
    • 170
    • Vaasa

    #31
    Originally posted by Make H. View Post
    Bensapihejähän nuo 24V 2,5L kutoset tuntuu olevan ku vertaa vanhempaan 12V:seen, joka vie maantiellä 10L/100km, minimissään 9L/100km vaikka kuinka yrittäisit pihtailla kaasun kans.
    hmm, wat. Mun -89 325i vetää maantiellä vakkarilla ajettaessa 8.2L/100. Ja kulutus on laskettu pomminvarmalla tankkausmenetelmällä tuhlaten n. 40 litraa menovettä. Kylällä se syö sen mitä sinne laittaaki. ajotavasta riippuen, 13-15L/100km
    :: www.aurium-music.net ::

    Comment

    • Make H.
      BTCF Member
      • Jul 2006
      • 1278
      • Kokkola

      #32
      Originally posted by zekelius View Post
      hmm, wat. Mun -89 325i vetää maantiellä vakkarilla ajettaessa 8.2L/100. Ja kulutus on laskettu pomminvarmalla tankkausmenetelmällä tuhlaten n. 40 litraa menovettä. Kylällä se syö sen mitä sinne laittaaki. ajotavasta riippuen, 13-15L/100km
      Joo mut eipä tos omassa mitään vakkaria olekaan . Mutta siis kerran tai pari oon tainnu päästä johonki 9 litran tietämille, muuten kulutus maantiellä aina karvan päälle 10litraa vaikka kuinka tasakaasulla yrittäis ajaa turhia ohituksia ja vedätyksiä välttäen. Kaupungissa vie yleensä sen saman verran ku itselläs. Ja itsellä muuten myös uudempi "3-rivinen" motronic vm. -89. Ei ole vähäpäästöinen, eikä ole kattia, lambda on. Keskikulutus pyörii siinä vajaa 12L/100km tietämillä.
      Last edited by Make H.; 03-11-2008, 17:32.

      Comment

      • zekelius
        Bimmer Rookie
        • Oct 2008
        • 170
        • Vaasa

        #33
        Originally posted by Make H. View Post
        Joo mut eipä tos omassa mitään vakkaria olekaan . Mutta siis kerran tai pari oon tainnu päästä johonki 9 litran tietämille, muuten kulutus maantiellä aina karvan päälle 10litraa vaikka kuinka tasakaasulla yrittäis ajaa turhia ohituksia ja vedätyksiä välttäen. Kaupungissa vie yleensä sen saman verran ku itselläs. Ja itsellä muuten myös uudempi "3-rivinen" motronic vm. -89. Ei ole vähäpäästöinen, eikä ole kattia, lambda on. Keskikulutus pyörii siinä vajaa 12L/100km tietämillä.
        Äijällä on liian paksupohjaiset kengät.
        :: www.aurium-music.net ::

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎