Originally posted by Juubi
View Post
e36 apurungon puslien kannakkeet rikki!
Collapse
X
-
kyllä onhan tuo vähän niinkin et ei kannata tuohon rahaan enää ite lähteä vääntää peltiä.. Mutta siis mulla ainakin tuo sisäpuolelle tuleva "kuppi" mihin tuo kierretanko tulee kiinni oli ihan paskaksi revenny ja näin siis saatiin siitäkin jämäkkä.. Tuota ei varmasti saa tuota sisä osaa mistään vai?:think tosi onnettoman näköinen tuo alkuperäinen "kuppi" ja sen kiinnitykset.. Parilla pisteellä vaan kiinni
Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
|Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä
Ei ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
-
Irtokappaleena ei varmaan saa pelkkää tuota kierteen kiinnitysosaa. Varaosakatalogi tarjoaa koko palkkia kokonaisuutena (osa 12): http://www.realoem.com/bmw/showparts...43&hg=41&fg=25Originally posted by dumppi View PostTuota ei varmasti saa tuota sisä osaa mistään vai?:think tosi onnettoman näköinen tuo alkuperäinen "kuppi" ja sen kiinnitykset.. Parilla pisteellä vaan kiinni
Comment
-
niinpä näyttäis saavan.. hinta varmaan aikas suolaanen:thinkEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
|Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä
Ei ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
-
Voinee olla että muistan väärin, tai sit mä oon ostanu jotain muuta samalla...Originally posted by Ac Naisseri View PostTein kyseisen operaation parikuukautta takaperin. Vahvikepalat metroautosta n. 55€ ja samalla vaihdoin "kaljatölkki" puslat (4 kpl). Puslat oli jotain 65€ työlle ei hintaa ku itte kiroili
Löytyisköhän se kuitti vielä jostain...
Comment
Comment